Tammer
Gudomlig sporthojare
Fan, det här går ju fint. Fast nu måste jag in och irritera folk på Mellanösterntråden ett tag. Jag återkommer.Åh så drog han en till baddare, vilken start på veckan .
Snok
Aalto
Oops
Who's next?
Fan, det här går ju fint. Fast nu måste jag in och irritera folk på Mellanösterntråden ett tag. Jag återkommer.Åh så drog han en till baddare, vilken start på veckan .
Snok
Aalto
Oops
Who's next?
Vad är "moskoviter"? Det låter som nåt ur en dikt av Runeberg.Kan du inte läsa eller är du dum i huvudet på riktigt...?
Jag skriver "moskoviter" vilket får anses vara en väldigt preciserad skara ryssar / sovjeter. Du vet, de där som säger att de för krig mot nazismen, trots att de själva ser sig som överherrar och beter sig som värsta sortens nazister mot alla minoriteter inom Ryssland. Du vet, de där som påstår att de är tappra och modiga, men som helst tvingar fram samer, eskimåer och mongoler som kanonmat.
Moskovit = skit.
Sorry, jag är en av de som har genomskådat dig. Du får svara på någon annan om du vill fiska reaktioner.bla, bla, bla
Den viktiga skillnaden där är ju att Ryssland mer än gärna skickar mängder med soldater mot en relativt säker död för att angripa ett väl försvarat fronstavsnitt trots att dom vet att närmare 90% kommer att dö. Och dom som försöker retirera eller stanna upp riskerar att bli skjutna av sina egna (rädsla som motivation är ganska väl dokumenterat från Rysk sida).Ryssland har inte obegränsat med soldater. Ryssland har en befolkning på 140 miljoner, det är inte mycket i världen. Vad har Ukraina, 40 miljoner? 40 miljoner tappra, beslutsamma, pålitliga, kompetenta och ytterst välutrustade ukrainare mot 140 miljoner fega, klantiga och illa utrustade ryssar, som dessutom flyr eller deserterar så fort de får chansen. Det borde vara en lätt match för Ukraina.
Too lateSorry, jag är en av de som har genomskådat dig. Du får svara på någon annan om du vill fiska reaktioner.
Vill varken ge dig syre eller hamna på Markus svarta lista.
Nu är ju inte exempelvis händelserna i Butja obekräftade uppgifter eller rykten. Det är relativt väldokumenterat.Det där är exakt det jag menar. En lögn blir inte sanning bara för att den upprepas flera gånger. "Opålitliga, stjäl och våldtar". Alltid obekräftade uppgifter, rykten eller "information" från Ukraina...
Kan inte du ordna ett skogsrave så alla kan bli sams igen?Fettsnok
Alatalo
Oops164
Markus
PowerJohan
Steffo_b
Låter för övrigt som en line up på ett skogsrave 1997.
Givet trådens mesta postare kanske denna passar bättre?Det var ju ingen som ville hänga med på "we shall overcome".
Har vidtalat ravefixare i Lill Jans skogen vid olika tillfällen och de är förvånansvärt osugna diskutera sitt arrangemang med 45 årig småbarnsförälder i cykelhjälm.Kan inte du ordna ett skogsrave så alla kan bli sams igen?
Det var ju ingen som ville hänga med på "we shall overcome".
Tror att Brooklyn också borde vara med på listan snart. Tror att det artistnamnet kanske lämpar sig bättre på ett industriellt rave så vi flyttar nog in i urban miljö. Tänk Hammarbyhamnen 1994 istället.Idag hade Regeringen pressträff där man presenterade försvarspropositionen. Vi kan konstatera att Ryssland verkligen väckt upp den björn som sover genom sina meningslösa och vidriga krig, det senaste i Ukraina sedan 2014. I stort sett allt relaterat till Ryssland, då det är den dimensionerande fienden.
Finns på svtplay för er som inte har allergi mot Public Service.
För övrigt kan jag konstatera två saker: 1. Ignorefunktionen är mycket välfungerande iom att man slipper se de dumheter som vissa användare spottar ur sig och 2. Markus svarta lista är en ren kvalitetsstämpel vad gäller moral och intellektualitet; men att polemisera med troll är meningslöst så lägg tiden på annat istället.
"Skogsrave" för en Stockholmare är det i en park med klippt gräsmatta nära en pendeltågsstation?Fettsnok
Alatalo
Oops164
Markus
PowerJohan
Steffo_b
Låter för övrigt som en line up på ett skogsrave 1997.
"Skogsrave" för en Stockholmare är det i en park med klippt gräsmatta nära en pendeltågsstation?
Åh nej det är typ i utkanterna av länet eller i nationalstadsparken som gränsar till lite högt prissatta områden för nyinflyttade landsortsbor vilket medför flertalet inlägg i lokala Facebook-grupper när det senare sker."Skogsrave" för en Stockholmare är det i en park med klippt gräsmatta nära en pendeltågsstation?
- Här vill jag inflika en mjuk protest med backup från en synnerligen initierad källa som var del av den operativa delen av kommandoledningen när det begav sig.Fixeringen vid Ryssland som fiende påminner om jakten på främmande ubåtar, både under kalla kriget och på 80-talet. Från militärt håll var man övertygade om att det var sovjetiska båtar, trots att det bara var bevisat en gång av flera hundra kränkningar av svenskt farvatten.
Allt ont som händer har med Ryssland att göra - det är liksom enklast så...
- Pump up the jam, pump it up while your feet are stomping and the jam is pumping!DJ MickeZX7R kommer stå för vinylen på 0300-0400 passet
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|