Ska man vara orolig för Ryssland?

Ogmike

Mitgleider
Gick med
4 Sep 2009
Hoj
2024 Yamaha Tracer 9 GT
Zelensky vill säkert ha fred med Ryssland, men på hans kontor hänger en tavla föreställande Kreml i lågor... :lol

1742935956130.png

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag tror i och för sig att Putin är för smart för att bete sig allmänt respektlöst i onödan. Trump är ju som en öppen bok att han tvärtom lever av beröm..
Kan ju vara ett exempel på de Ryska tysta signalerna. De visar att Trump är svag.
Putin gjorde väl samma med Macron ett par gånger?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Kan ju vara ett exempel på de Ryska tysta signalerna. De visar att Trump är svag.
Putin gjorde väl samma med Macron ett par gånger?
Vet inte om han gjort så med Macron men Macron är inte, och framför allt var inte, så viktig som Trump är i denna fråga.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Nu skenar nog fantasin en smula

Inlägget var raljerande metaforiskt, någon slags hållhake har ju Putin på Trump det är väl helt uppenbart?

Putin gör vad fan han vill mot sin lilla horslav.

Jämför det med hur kränkt Trump blev bara för att Zelensky påtalade att man inte kunde lita på Putin.

Zelensky blev hemskickad medans samma gubbe sitter i en timme och väntar på att master ska komma och ge honom lite av sin dyrbara tid.

Krigge

Taliban och kapitalist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000
Inlägget var raljerande metaforiskt, någon slags hållhake har ju Putin på Trump det är väl helt uppenbart?

Putin gör vad fan han vill mot sin lilla horslav.

Jämför det med hur kränkt Trump blev bara för att Zelensky påtalade att man inte kunde lita på Putin.

Zelensky blev hemskickad medans samma gubbe sitter i en timme och väntar på att master ska komma och ge honom lite av sin dyrbara tid.
Ja han har vunnit kriget, bättre hållhake än så finns väl inte :)

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Jag tror inte det handlar om någon film där trumpeten trampar i klaveret och blir pissbombad. Han skulle bara säga "FEJK!" och skita i allt som vanligt. Jag undrar om det inte helt enkelt är så att han ser upp till mästerdiktatorn enormt mycket och är närmast beter sig som en skrikande tonårstjej på en Elviskoncert i puttes närvaro. Det passar helt min bild av barnrumpan.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
En stilla undran, gissar att den kanske förblir obesvarad, men jag testar ändå:
Vad hände med allt det där tramset om att Putin var så rädd och satt och darrade och höll sig i ett bord?
Ni som trodde på det då, drar ni några slutsatser av er förmåga att tänka kritiskt?
Ingen aning, jag har aldrig trott på det.

Gubben är ju gammal som djävulen (sammanträffande?) så lite parkinsons är väl knappast en högoddsare. Paranoid är han väl troligen också, men för någon ned den talangen att skapa sig fiender, så kan nog det vara inte bara rimligt, utan eventuellt nödvändigt.

Nyheter
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9

I nästa nummer av Bike, nr ...

Årets MC-stipendiater utnämnda

Mc-stipendiet är Svedeas bi...

Fira motorcykelns dag 3 maj

Den 3 maj firas Motorc...

Motorcykelns dag firas 3 maj

Den 3 maj 2025 fi...

Sex nya mc-stipendiater utnämnda

Mc-stipendiet är Svedeas bi...

Triumph redo för terrängen

Inför 2025 lanserar Triumph...

Dags för hjälmbytarvecka

En mc-hjälm är färskvara oc...

ACEM: Låt inte motorcyklar bli en del av handelskriget

Som svar på USA:s beslut at...

Vi ska provköra Yamaha MT-07 med automatlåda – vad vill du veta?

John är snart på väg till S...

ExploreBike: Offroadkurs för äventyr

I vår lanseras offroadträni...