D-one skrev:
Jag tycker att man lika bra kan gå ut o röka... /QUOTE]
hur skulle det se ut... ha ha ha
Slagt huset i malmö tar in mellan 1000-2000 personer en lönehelg..
låtsäga att 30 % utav dessa röker troligen fler (feströkare) det skulle bli 300-600+ som skulle stå utanför entré portarna och cigga...
tror du inte folk hadde klagat på att dom var tvungna att gå igenom den dimman som uppstod när 300 pers står och röker på samma ställe ...
och tjejerna i garderoben som skulle få hänga in och ut jackor för brinnande livet..
nä är ni oriliga för att dra på er lungkanser på krogen är nog risken att ni dör av skrump lever först!!
sen att ens kläder luktar askfat ...ja vad kan man säga...tvätta kanske..brukar inte själv använda sammakläder dagen efer jag varit ute och svinat...
Tror att det skulle se rätt bra ut.
Vaddå hänga in o ut jackor? De får väl gå ut utan. Det funkar på kåren. Jag fattar att det inte kommer att funka på alla ställen, men man får försöka att se möjligheterna.
Tror att folk skulle feströka mindre om det blev lite "kallare" att röka.
Det blir liksom inte lika coolt att röka om man måste stå utomhus och huttra(då det är kallt ute).
I förlängningen blir det mindre folk som belastar sjukvården.
Tror inte att jag kommer att jag kommer att få lungcancer bara för att jag går till en rökig krog. Däremot så gillar jag inte att lukta som ett askfat eller bli utsatt för något som bara är skadligt och inte ger mig någon njutning.