blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
jag följer medLasseR6 skrev:Man ska väl gå på trottoaren.![]()
Sorry! Kunde inte låta bli.
Ska nu ta min hink och spade och gå upp ur sandlådan...
jag följer medLasseR6 skrev:Man ska väl gå på trottoaren.![]()
Sorry! Kunde inte låta bli.
Ska nu ta min hink och spade och gå upp ur sandlådan...
Pär skrev:det e bara en massa gnäll på rökare...
Haha! Ja, undra varför??? Skulle jag gå runt och möka hela tiden så skulle nog folk bli sura då också! Då skulle alla på krogen vara passiva mökare, men för mig gör det inget! Så jag skiter väl i om dom kommer hem och luktar dass!![]()
Näe, bort med röken! Varför ska jag stanna hemma för att slippa få i mig rök?? Det får väl dom som röker göra![]()
Pär skrev:det e bara en massa gnäll på rökare...
det är ingen som reagerar när dom t.ex går in i en bilverkstad, lackare, glasmästare med flera att dem blir exponerade av socyanater som är flera gånger farligare än passiv rökning...
utan då går man bara rakt in utan att ens titta på varningsskyltarna..
Madhonda skrev:Det var väl en jävla kass jämförelse....![]()
Vaddåå... om jag sitter på en bar/resturang... o någon annan sprider gift omkring sig (röker) ska JAG gå ut då???![]()
Det är ju DÄR min sko klämmer i alla fall... jag vill inte bli utsatt för andras jävla laster....!!!!
O börja inte dra upp med hur fort man kör hoj o utsätter andra för risker o bla..bla... det är INTE samma sak... o så ÄR det..!!!
Pär skrev:Tycker ändå att man inte ska diskriminera rökare..(skall kanske tilläggas att jag inte röker själv) tycker det är upp till resturang ägaren om han vill förbjuda rökning eller inte...det är trots allt i hans lokal man vistas i.
men att staten ska göra lagar om dittan och dattan är jag emot,, tycker redan att vi lever i ett överförmyndar samhälle..
Blackadder skrev:....
Nä, vad vi behöver är alternativ, man ska kunna välja om man vill gå på en rökfri krog eller inte! Vi kunder måste börja ställa lite krav, efterfråga rökfria miljöer etc, så att krögarna fattar att det finns pengar att tjäna även på detta.
....
LasseR6 skrev:Kliver ner i sandlådan igen...
.
Blackadder skrev:Sedan var det nån som inte trodde att det var så höga marginaler på ciggen, jodå det är det!
NoicE skrev:Jag var skitfull igår, rökte som ett svin. Det var gott.
Krogrörelsen skulle dö ut om man inte fick röka.
Jag har slutat röka efter min olycka, men feströka kommer jag aldrig att sluta med.
En cigg o en bira är nog skönt för många mer än mig.![]()
![]()
Smoking rocks![]()
Chrille skrev:Tacka feströkarna för det! Hade dom gett fan i ciggen på krogen så hade vi heltidare fått gå ut om vi skulle röka för då hade vi inte varit många....
Pär skrev:D-one skrev:Jag tycker att man lika bra kan gå ut o röka... /QUOTE]
hur skulle det se ut... ha ha ha
...
tror du inte folk hadde klagat på att dom var tvungna att gå igenom den dimman som uppstod när 300 pers står och röker på samma ställe ...
......
sen att ens kläder luktar askfat ...ja vad kan man säga...tvätta kanske..brukar inte själv använda sammakläder dagen efer jag varit ute och svinat...
Tja, hur skulle det se ut? Antar att alla som tycker att detta är ett exempel på överförmynderi vill ta upp staterna som ett befriande exempel. Ok, låt oss ta New York. De har..... *trumvirlvel* Rökförbud på pubar!
Och du, fin poäng där, du tror inte folk klagar eftersom de nu garanterat måste gå inne i en lokal där 300 pers står och röker på samma ställe??
NoicE skrev:Krogrörelsen skulle dö ut om man inte fick röka.
NoicE skrev:En cigg o en bira är nog skönt för många mer än mig
Smoking rocks![]()
Pär skrev:he he, nä enriktig jav_a fylla och mycket cigg = ensjuhelvetes bakfylla och illamående, det e det rätta, hur ska man annars utverdera gårkvällens bravader?....man kommer ju inte ihåg något.
måste ju ha någon referens att gå på![]()
mr_rockster skrev:Att ha en rökhörna eller en bit i en restaurang där man får röka är som att ha en kissavdelning i en pool.
Röka kan man göra utomhus, kröka inomhus.
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |