Ska Swedie fortsätta driva SH?

Ska Swedie fortsätta driva SH?


  • Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

Droopfy

#13
Gick med
28 Apr 2004
Ort
Borås
Hoj
YZF450, Lillgixxer (GSX400R)
Jag har inte Läst igenom alla inlägg och förslaget kanske kommit upp tidigare.

Hursomhelst.

Skulle du inte kunna tillsätta en Problemlösare/Kicker Moderator. En helt anonym identitet som bara du känner till.
antingen någon med dubbla medlemskap, eller någon helt utomstående.

Någon som kan ta tag i problemen och ta ställning till åtgärder utan att du har något inflytande över denne.

På så vis kan dom som vill tjaffsa få stånga sig blodiga mot en vägg som kan hålla sig kyligt objektiv mot allt och alla tack vare sin anonymitet.

Min tanke.

Förövrigt blir det :tummenupp för Swede!

//Droopfy
 

S84

När du minst anar det!
Gick med
10 Apr 2008
Ort
Oslo
Hoj
Halvt bobbrad
Du har lyckats gjort mig beroende av SH och jag har mycket svårt och leva utan den. Törs inte riskera att den blir på nått annat sätt så du måste stanna i den position du är!

Håll ut nu gubben, vi finns här bakom dig! :)
 

STP

Guest
Läser bara rubriken.
Klart som fan att han ska göra det, vem och vad skulle det kosta annars?:)
 

Smedis

The annoying thing...
Gick med
9 Sep 2003
Ort
Storstan
Hoj
KTM 990 Adventure, 2008 edition
Jag tror det åtminstone är ganska självklart att du inte kan fortsätta i samma stil som du gjort hittills. När man läser ditt första inlägg och konstaterar att du undviker att kontakta andra människor, som har sporthojströja på sig, fattar man ju att det är något munumentalt fel...

Om du ska kunna fortsätta måste det ske en förändring, annars kommer en likadan tråd om ett halvår igen. När man får ett osocialt beteende som du beskriver, nästan folkskyggt, är det dags att göra nåt.
Tror idén, som Wiseguy föreslog,med en helt opersonlig "admin" är grejen.
Swedie måste få vara Swedie och inte en synonym till Sporthoj.
Du måste dra gränsen mellan privata Swedie och moderatorn på Sporthoj.
Delegera mera...och stanna kvar...
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
tycker alltid du skött sidan exemplariskt :tummenupp

men om det börjar slita på din hälsa så bör du kanske ta dig en funderare över vad du vill göra med sidan, vad du än väljer så har du ju 10000medlemmar bakom dig, vad du ska välja kan du bara själv bestämma.

intressen kommer och går, så är det bara, du har ju inte kört hoj på ett bra tag nu, kanske kunde vara ide att ta ett brejk och fokusera på nåt annat en sväng och se om intresset kommer tillbaka?
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Tyvärr gått så långt att om jag ser en medlem med sporthojströja så vill jag inte ens säga hej... för jag vet inte alltid om personen har något emot en.

Du bör nog utse "någon helt annan" som sköter den mer modererande/drivande biten på sidan, så du själv kan ta ett steg tillbaka och bara få vara som vilken annan hojtok här inne(för vad jag kan läsa mellan raderna är detta din egen önskan, dock inte helt i klartext)...
Själv ser jag inga konstigheter med sidan, folk är som folk och överens är man sällan. Om ett forum styr ens liv så till den graden att man ändrar sitt ordinarie beteende, får man nog fundera på vad som är viktigt.

Personligen har jag inget att klaga på hur det skötts, så för mig får du göra precis som innan.:tummenupp

Men om du upplever det så som det verkar, så hade jag själv inte velat "offra" mig själv i det avseendet.
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
En dagsranson av egoboost räcker, tack! :) Stänger tråden så den inte blir för smörig o fet. Lätt o bli tjock då.

Ska iaf ta allas tips o idéer till hjärtat o se vad jag kan göra med det.

Inte menat o egentligen vackla på det sättet vissa säger, inte heller är jag socialt missanpassad Haha. =)

* Gruppkram upplöses *

(kommer utse nya moderatorer snart)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top