Ja du borde verkligen fortsätta! DU sköter denna sida UTMÄRKT. Jag brukar besöka sporthoj.com flera gånger under dagen. Ibland sitter jag bara och uppdatera sidan för att få se nya inlägg och kommentarer.
Jag anser att du har skött ett jättebra jobb och det är alltid trevligt att se dig i diverse trådar och jag anser att du absolut inte borde sluta att driva detta forum! Det är din nisch och du verkar vara en riktigt trevlig människa utav vad jag har kunnat uttyda.
Andra sidan av myntet har du nyss lämnat med din trådstart. Utifall du känner att detta forum är problematisk att driva ur en socialpersonlig ställning så måste du väga för och nackdelar mot varandra. Ger denna sida dig tillräckligt nöje och creed för att fortsätta bedriva den? lyckas du att bortse från dessa intriger och fortsätter vara denna trevliga människa på internet? Eller är det så att du blir för nerdragen av problemen att det inte finns kraft nog att fortsätta med sporthoj.com?
-Det är bara du som kan besvara dessa frågor och väga dem gentemot varandra. Det är ett svårt val helt enkelt.
(Jag försöker vara opartisk men samtidigt ha ett ställningstagande i denna post.)
Utifall detta var min scen och pjäs så skulle jag försöka vara denna människa som du beskrev dig förut och ignorera dessa människor som anser att du är partisk. Du vet själv att du försöker hålla ett opartiskt ställningstagande och utifall dem inte nöjer sig med ditt beslut så kan dem dra åt h-vete. jag skulle se det som en ignorans att bråka om vilken sida du tar, om du har utnämnt dig som opartisk. Samt att dessa borde se utifrån din situation.
Jag hoppas att Du eller någon annan hittar lite vett i dessa meningar.