Ska Swedie fortsätta driva SH?

Ska Swedie fortsätta driva SH?


  • Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Driver och driver.

Denna site har aldrig drivits av dig Swedie och jag ser ju inte att det kommet att ändras nu.

Den startades av dig och drevs till en början av medlemmarna. Nu drivs den inte alls utan du bara förvaltar den och det gör du helt OK.
 

riverrafter

En afrikansk pungråtta
Gick med
6 Feb 2005
Ort
7:e våningen
Hoj
äldre Yamaha
@Swedie;
du kan ju notera att en anonym omröstning ger dig stöd till ca. 96%

Detta säger rätt så mycket om det arbete du har lagt ner på denna sida. Siffrorna säger mycket mer, än de inlägg som är gjorda, går bara att tolka på ett sätt.

Eftersom jag själv håller på som lärare så kan jag säga att 96% är mycket bra siffror, dock är det alltid i alla utvärderingar viktigt/lärorikt att lyssna på de få som har en avvikande åsikt.
Oftast säger dessa saker man vet om, men ibland får man förslag på förbättringar som är nya och riktigt bra.

Men det råder ju inga tveksamheter om att du ska stanna kvar som huvudadmin om man läser siffrorna.
 

attack

Greve
Gick med
17 Feb 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSX-R600 K1
Ja du borde verkligen fortsätta! DU sköter denna sida UTMÄRKT. Jag brukar besöka sporthoj.com flera gånger under dagen. Ibland sitter jag bara och uppdatera sidan för att få se nya inlägg och kommentarer.

Jag anser att du har skött ett jättebra jobb och det är alltid trevligt att se dig i diverse trådar och jag anser att du absolut inte borde sluta att driva detta forum! Det är din nisch och du verkar vara en riktigt trevlig människa utav vad jag har kunnat uttyda.

Andra sidan av myntet har du nyss lämnat med din trådstart. Utifall du känner att detta forum är problematisk att driva ur en socialpersonlig ställning så måste du väga för och nackdelar mot varandra. Ger denna sida dig tillräckligt nöje och creed för att fortsätta bedriva den? lyckas du att bortse från dessa intriger och fortsätter vara denna trevliga människa på internet? Eller är det så att du blir för nerdragen av problemen att det inte finns kraft nog att fortsätta med sporthoj.com?

-Det är bara du som kan besvara dessa frågor och väga dem gentemot varandra. Det är ett svårt val helt enkelt.
(Jag försöker vara opartisk men samtidigt ha ett ställningstagande i denna post.:confused:)

Utifall detta var min scen och pjäs så skulle jag försöka vara denna människa som du beskrev dig förut och ignorera dessa människor som anser att du är partisk. Du vet själv att du försöker hålla ett opartiskt ställningstagande och utifall dem inte nöjer sig med ditt beslut så kan dem dra åt h-vete. jag skulle se det som en ignorans att bråka om vilken sida du tar, om du har utnämnt dig som opartisk. Samt att dessa borde se utifrån din situation.

Jag hoppas att Du eller någon annan hittar lite vett i dessa meningar.:)
 

Danne S

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Nada
Kan ju vara ett tips att skaffa fler moderater som styr upp trådar mot att du gör det mesta av jobbet själv?
 

gear

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2008
Ort
sundsvall
Hoj
no one
Ryggdunk av mig. "MEN"
När jag var medlem 04-05 var sidan (medlemmarna) bättre:tummenupp anser jag.
För många idag som bara hatar sporthojar eller åker mopeder och inte förstår tjusnigen med sporthojar.
Sen vill jag påminna om tryckfriheten vi har i sverige, du tog bort en för mig intressant tråd där rättsväsendet gjort ett större fel.

Ta åt dig av det positiva skit i det negativa. Över 90 procentigt stöd vilken politiker i världen har det. :hördu :krama
 

3 cl

Glöm dina bekymmer,i morgon kommer nya
Gick med
21 Jul 2007
Ort
Svenshögen
Hoj
Speedtriple-03. Laverda 1000-77 +1/2 -80. Husqvarna TE250-06. Monark flaka med diskbrakes. Plastmoppe.+ev gammal britt.
Om någon går runt med Sporthoj tröja så gillar väl personen i fråga forumet och är stolt över gemenskapen eller? Annars vekar det va nått skumt:va
Tycker detta forum är välskött överlag. Sedan finns det ju idioter som man inte ens bryr sig om att komentera. Det ansvaret kan du knappast ta på dig i ett öppet forum. Läser ju oftast i mek o byggforum där det är lite småspydigt men trevligt.
Tycker att du har skapat nått som du skall va stolt över och helt klart köra vidare på. Man kan inte va kompis med alla. Kan inte folk läsa regler och förstå så är det inte ditt fel. Bara banna. Sedan att vissa trådar vandrar in o ut i ot. Det gör ju saken oftast lite rolig så länge trådskaparen är med på det.
Kan du behålla gnistan och kanske få ett par medhjälpare som minskar belastningen på dig så skall du självklart vara kvar. Det är ju du som är pappa...................
 

malthai

ultima gutta in bracka restit
Gick med
9 Sep 2007
Ort
hörby
Hoj
KTM 990 smt 2011
Du sköter det fin fint.:tummenupp Måste vara enormt mycket jobb för dig.
En ryggdunk från mig:krama
 

Ellex

Skånsk Wiking
Gick med
23 Apr 2009
Ort
skivarp
Hoj
En sån röd :)
Har inte varit här så länge men tycker Swedie å moderatorerna gör ett kanonjobb :tummenupp, kommer alltid finnas olika åsikter men hoppas du tar till dej allt positivt.
 

sacus

allt är en gråzon
Gick med
27 Apr 2005
Ort
Karlskoga
Hoj
Suzuki 1200s Bandit-02
Klart att du ska fortsätta driva SH, jag tycker som de flesta att du gör ett kanonjobb. många ryggdunk till dej Swedie:tummenupp:krama
 

Toye

Salmon River Rajders
Gick med
7 Jul 2007
Ort
I ett slott snart =)
Hoj
"Den senaste =)"
Inte för att vara elak men 30 st, inkl. jag själv, som röstat "Nej" men endast vad jag kan se så är det jag som dragit en förklaring till detta.

Många som röstar ja men hur många av alla läser swedies 1á inlägg innan rösten läggs?
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Jag gick med här när jag fortfarande körde 125:a och var så pass ny till hoj livet man kunde bli. Och när jag först såg dig här på forumet och förstod att du var moderator tänkte jag att han måste vara "THE SHIT" på allt det här med att köra hojar och grejer om du till och med startat det här forumet(och sen hade du ju till och med en avatar på dig när du kör på bana!), så jag fick världens respekt för dig.

Idag antar jag inte saker lika mycket:
Jag har ingen aning om du är as grym på allt som har med hojar att göra(även om det antagligen inte är helt osannolikt), men jag tycker fan fortfarande du är THE SHIT och jag har fortfarande stor respekt för dig men tanke på det du lyckats åstadkomma med sporthoj.com!:tummenupp

Såklart jag villa att du ska fortsätta! Och jag hoppas att om du någonsin ser en långhårig snubbe med SH tröja med mitt nickname på så ska du inte vara rädd för att säga hej. För är du ute och kör så är det värsta som kan hända att du kanske får en läsk i handen plötsligt eller något:D

Jag tycker man borde ordna någon sorts hyllning för Swedie! Nästa sporthojsfest kanske ska vara inriktad på att hylla SH's pappa?
 
Last edited:

mickelin

Guest
Om du ska fortsätta för forumet skull? Det tycker jag absolut! Om du ska fortsätta för din egen skull? Mer komplicerat och det visar tiden vilket det blir. Är du trött så är du...

Mitt förslag är att utnyttja sporthoj´s samlade kompetens bättre och därigenom orka fortsätta.
Vad sägs t.ex om en kurs i motivation? Jag vet åtminstone en kompetent medlem som jobbar inom området och som kan tänka sig att ge dig en fribiljett på en av hans kurser. Fråga runt lite bland de som du uppfattar som kandidater på att ge dig fortbildning och annat som kan uppfattas som "morötter" av dig. Jag är övertygad om att du vet om några och börjar du nysta dyker det garanterat upp fler. Skattetekniskt och ev moraliskt fel men realistiskt.

Alternativ två är att du släpper över ansvaret och sedan finns kvar som en "normal" medlem. Frågan där är om du vet någon som kan driva forumet i din anda?
 

Hudik

Guest
Tråkigt att SH blivit en sån belastning men det är förståeligt.
Jag tror lösningen på ditt problem heter "delegera", ett problem som många chefer har.

Utse fler "supermoderatorer" och utbilda dessa väl, lita sen på att de gör sitt jobb.
Du kan sen ägna dig åt att hålla koll på dessa och deras arbete så slipper du känna som du gör.

I övrigt tycker jag ett forum är till för diskussioner och utan olika åsikter om både ditten o datten så blir diskussionerna ganska släta.

Jag har nu läst igenom denna tråd (hela) ett par gånger, och för att hjälpa till att få bort swedie's "magsår" tycker jag detta inlägg med dess tankar skulle nog vara det bästa, vi alla måste ta en tankeställare på vårt forum och hålla oss till forumets regler, Jag tycker att swedie ska kunna vara stolt över att ha skapat en portal som så många i hela skaninavien använder.

Jag hoppas att swedie känner lite stolthet när han läser igenom alla ryggdunks inlägg.
 

joand

Medlem
Gick med
11 Mar 2009
Ort
Malmö
Hoj
Nej
Jag har inte varit med här så länge, men jag tycker detta forum är hur bra som helst. Tittar in här flera gånger om dagen och skulle verkligen inte vilja se det drivas på något annat sätt.

Samtidigt så tycker jag du ska tänka dig för både en och två gånger om det är värt all energi du lägger ner här. Vi har bara en hälsa och måste vi ta hand om den.

Tycker du gör ett strålande jobb och så länge du vill och orkar ska du fortsätta :tummenupp
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top