Hej kollega
Här kommer ryggdunk, postar nästan aldrig men läser desto mer. Jag är sporthoj.com knarkare.
Jag har suttit/sitter i lite liknande situation. Driver en sajt av ungefär samma storlek(tjuvkikat på din tracker och kia) och haft liknade problem.
Jag ruttnade ur totalt ett tag och men har äntligen börjat hitta tillbaka, tack vare vänners stöd.
De jobb vi har är sköna på ett vis, men även ganska okonkreta. Folk kan även ha lätt för att gnälla men svårt att berömma. Man får även tänka: No news is good news. Dvs folk har svårare att maila när de är glada över nåt än när de är irreterade vilket gör att de lätt kan bli obalans i mail(pm)-boxen.
Jag tycker du gör ett klockrent jobb, och för mej var det på sätt och viss lite skönt att se att det inte alltid är helt på topp för dej, för då vet jag att det inte bara är jag som ruttnar ut på denna typ av "jobb" -och ja jag tycker det passar bättre med "jobb" än jobb, för vi har det egentligen för jävla bra jämfört med många andra. De gäller att focusera på det och inte glömma vilken frihet man egentligen har skapat sig.
Hoppas du kör vidare.