Lingonpoeten
Ny medlem
har hållt på och pillat lite här i vinter... vara bara tvungen att slänga upp lite bilder att inspirera er med! själv är jag riktigt nöjd och att bygget bara kostader runt 100lappen är ju inget minus
Lankfisher skrev:Erhm hur funkar det där? Blir det inte sämmre effekt med större ? Inte så haj på sånt därnt men ja skulle åxå villa ha större system. Gillar inte dom små ärtrören som sitter på.
Hur har du gjort det?
nicke skrev:de e ju orginal ju.. har du bara byggt "över" vanliga pipan eller?...ligger den vanliga pipan bara under?, eller har du byggt om hela slut burken?,
nicke skrev:du kan gärna få göra de ut mig om du vill, du kan få 200 om du fixar ett te mig plus, vilken färg är det du har på hojen igentligen?, samma blåa som jag eller den röda på din avatar?...blir ju förvirrad... måste säga de igen, bygget blev najs!
njao, de står "Tzr 89 - omlackad röd ".... och på bilden nu va den blå.... därför ja undrar om den är röd eller blå...cRoC skrev:Blå, hans avatar är photoshoppad.
nicke skrev:du kan gärna få göra de ut mig om du vill, du kan få 200 om du fixar ett te mig plus, vilken färg är det du har på hojen igentligen?, samma blåa som jag eller den röda på din avatar?...blir ju förvirrad... måste säga de igen, bygget blev najs!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|