sandstream skrev:2398329Har du Sköldens e-postadress så får du gärna lägga ut den eller PM:a den.
Peter Sköld
Sammankallande
Telefon: b) 08-739 17 79
Telefax: b) 08-739 39 90
E-post: peter.skold@svemo.se
sandstream skrev:2398329Har du Sköldens e-postadress så får du gärna lägga ut den eller PM:a den.
peter.skold@svemo.se. Tog två sekunder att hitta på svemo.se, går inte din browser till något annat än SH?sandstream skrev:2398329Har du Sköldens e-postadress så får du gärna lägga ut den eller PM:a den.
Förstod du inte vad jag skrev eller vad?
Deras egna officiella sajter verkar inte fungera något vidare eftersom ingen är där och diskuterar.
Absolut!
Nordgren har ju redan gjort det i den här tråden och förklarat sin syn på saken vilket han ska ha alla heder för.
Jag kan ju inte hela historien bakåt i tiden men pratade nyligen med en som var med runt -00 och då försökte de få bort Skölden men valberedningen sa nej.Neutral skrev:2398433peter.skold@svemo.se. Tog två sekunder att hitta på svemo.se, går inte din browser till något annat än SH?
Jag förstod vad du skrev men du borde kanske tänka lite på vad du begär. Bottnar det inte i att du är lite bekväm och tycker det vore trevligt om han vore där du är och du inte behöver "gå" till honom? Göran Persson diskuterar inte med hela svenska folket heller. Sköld är precis som Persson vald till sin roll, då får man under mandatperioden acceptera att han förvaltar det förtroendet, är man missnöjd väljer man någon annan nästa gång.
sandstream skrev:2398654
Själv tycker jag det verkar som att han inte vill att någon av de aktiva ska lägga sig i hans beslut.
Jag ska prova att maila
Låter konstigt med valberedningen, de bestämmer ju inte vem som sitter på en post utan de presenterar bara kandidater. Kan det ha varit så att kandidaten var okvalificerad?sandstream skrev:2398654Jag kan ju inte hela historien bakåt i tiden men pratade nyligen med en som var med runt -00 och då försökte de få bort Skölden men valberedningen sa nej.
Själv tycker jag det verkar som att han inte vill att någon av de aktiva ska lägga sig i hans beslut.
Jag ska prova att maila
Jag uttalade mig inte om vad han ville, snarare var jag frågande till vad han ville.Mad Moose skrev:2398684Jag tycker du ska sätta dig ner och prata själv med Peter innan du uttalar dig om vad han vill och inte vill.
Jag hade ett möte honom i våras och det som förvånade mig mest var hur lika hans önskemål var med många andra i tex den här tråden.
Klart jag ska gå med i en klubb, vet bara inte vilken ännu.Neutral skrev:Kanon att du tar kontakt med honom! Nu när du har licens bör du ju också gå med i en klubb, gå på möten och påverka den vägen. Du kan också läsa Svemos protokoll som alltid publiceras på svemo.se så får du en inblick i vad de faktiskt gör.
Gottis skrev:2373305jaha du menar Avdankade Cross och RR förare som är slut i sina gamla sporter
Men alvarligt det här måste ju Arrgörerna va medveta om att det skulle hända om man rengör så...vem va Ban ansvarig
MADison skrev:2491117läste på hyllinges hemsida att gödke avgår.
då måste alla som skivit här vara nöjda.
ni fick som ni ville!!!!!
Jag hittar inte?MADison skrev:2491117läste på hyllinges hemsida att gödke avgår.
då måste alla som skivit här vara nöjda.
ni fick som ni ville!!!!!
HanneZ skrev:2491387Jag hittar inte?
Kungen skrev:
nr12 skrev:2491370
Jätte nöjd
erkänner också att hon tappat kontrollen på sm deltävlingen
kanske klubben kan få nån som kan samarbeta med alla övriga medlemmar nu då
ännu en gång
MADison skrev:2493164vem då?
E Gödke har avsagt sig vidare uppdrag som tävlingsledare och HMS arbetar på en ny tävlingsorganisation.
De blir nog inte samma domare och TL näst årnr12 skrev:2631546ännu lite eferspel angående TL`s arbetsmetoder denna tävlingshelg
http://www.svemo.se/news.php?rid=1190
Tragisktnr12 skrev:2631546ännu lite eferspel angående TL`s arbetsmetoder denna tävlingshelg
http://www.svemo.se/news.php?rid=1190
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |