Teddy
"...I been here for years"
Nej, bra blir det inte, det blir mer målat än lackat (som Mattias skulle säga). Man får aldrig den där riktiga lystern, det är svårt att få det jämt och färgen rinner men vem bryr sig? Ska man ändå krascha söder skiten så tycker i alla fall jag att det är bortslängda pengar att betala 2000 kr för ett riktigt lackjobb när man kan göra det själv med biltemafärg för 300kr. Om pengar inte var en begränsande faktor därför att jag hade feta sponsorer kan du lita på att hojen hade varit proffs lackad från topp till tå men så ser inte min verklighet ut. På rak arm kan jag räkna upp minst hundra saker som jag behöver mer än ett proffslackat kåpset. För mellanskilnaden kan jag köpa ett par nya handskar, de senaste skrotades på gåsen. Ett par nya stövlar skulle vara fint, de jag har varit med under fyra säsonger. Till i år MÅSTE jag ha en kompressor. Det går inte att köra utan bakfälg. Bla bla bla, o s v, o s v. Har du pengar och ditt största problem är hur du ser ut så lägg pengarna på proffslack för Biltemafärg ser som direkt ful ut i jämförelse med riktig lack.