Mackz skrev:Jag skulle vilja skenförsäkra min bostadsrätt, hur ska jag göra?
Mackz skrev:Jag skulle vilja skenförsäkra min bostadsrätt, hur ska jag göra?
Well skrev:självklart menar jag försäkringsbolagen som suger ur en varenda krona utan att man får ett skit tillbaka för dom!
VaRvStopPEt skrev:Säg att den ligger på landet
Ett tips är att nästa gång du handlar kläder stoppar med dig ett par extra brallor i ryggsäcken!ozto skrev:självklart försöker var och en göra det så billigt för en själv som möjligt...
Finns det luckor i systemet så det går att skenförsäkra så kommer många göra det precis som folk tar med sig massor med öl från tyskland eller gör avdrag på skatten som dom inte får...
Eller kör för fort, eller tokigt på andra sätt, men allt verkar va helt moraliskt OK här på sporthoj, FÖRUTOM att just försöka lura dom stackars försäkringsbolagen på ett par kr.
En vurpa är garanterat dyrare en en skenförsäkring! Hacka då för fan inte i första hand på dom som fuskar med det! Det är väl dom som kör som galningar o crashar hela tiden som kostar pengar!
Men det verkar tydligen bara va coolt!
Att döma av dina bilder så är du en av dom som vi ska hacka på då...ozto skrev:...Det är väl dom som kör som galningar o crashar hela tiden som kostar pengar!...
Ibland undrar jag vilken verklighet folk lever i?ozto skrev:Finns det luckor i systemet så det går att skenförsäkra så kommer många göra det precis som folk tar med sig massor med öl från tyskland eller gör avdrag på skatten som dom inte får...
Eller kör för fort, eller tokigt på andra sätt, men allt verkar va helt moraliskt OK här på sporthoj, FÖRUTOM att just försöka lura dom stackars försäkringsbolagen på ett par kr.
Du är ännu häftigare, Strebers e coolt...twinner skrev:Du är häftig
Precis såna som dig dömer jag ut. Bara för att det svider för dig att stå själv för försäkringen, och inte har nån möjlighet att lösa det på annat sätt. Då mår du dåligt över att andra kan lösa det billigare, och då låtsas du att du är helt emot det och inbillar dig själv att du är rätt nöjd med att betala överpris för en försäkring. Och försöker att genom såna där "häftiga" kommentarer på trådar få med dig andra att tycka som dig. För då hoppas du på att det är fler än du som inte har råd med häftiga nya cyklar pga att man lägger pengarna på dyra försäkringspremier, plus att du inte känner dig ensam om att ha en gammel häck från -00....ethno skrev:Köper man en hoj av årmodell 06. Så ska man kunna betala försäkringen ocskå (ha den försäkrad på sej själv). Jag helförsäkrar min hoj, och har den skriven på mej. Smakar det så kostar det.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|