Sketsnack/Allmänt tjöt

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
Jag skrev EN kall, inte 5 ;)
Tar man bara en kall, och umgås en timme efter att alla hojar är klara så är det ju inga problem =)

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Kan man inte bara göra det enkelt att ha drevbytardag kombinerat med stötdämparinställning och lite körning. Sedan häva bira på kvällen?:fyllisar

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Behöver ställa in stötdämparna :)

edit: och dricka bira. jag lovar att inte köra omkull på vägen dit..

Last edited:

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
Finns det någon som möjligtvis har lust att hjälpa mig med att svetsa min länkarm på bilen?
Har ombes den 5e. En ca 5x8 cm järnplatta behöver svetsas dit då det är ett rost hål. Heeelp :)

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Woohoo. Nu har vi äntligen flyttat till Ljungarum från råslätt:zpy:D:D Så jävla gott. Nu bor vi på Igelkottsvägen :banana
Nu kan vi gå till dotterns dagis på någon minut istället för att åka bil, kanske har 500 meter längre till jobbet än innan men det kan jag garanterat överleva :tummenupp Nu väntar jag bara på våren så jag kan glida in på gården och låta alla grannar se min tajta sexiga röv i skinnstället och utan att vara rädd för att bli nerslagen och bestulen på hojen.(Ironi:D Eller?:rolleyes:) :yoparty Brb fortsätta möblera lite :tummenupp

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Gött för er, har sjuk längtan att köra en sväng idag tidigare under dagen när både solen och plusgraderna var framme samt var den nästan torrt på backen. Blå himmel får man inte glömma heller... Men nja inte riktigt där än. Nu ser de ut och bli kallt igen så... :huvet

Får väl vara nöjd över att ja blev av med 39 grader febern och de ja åkte på i Tisdags. Så de är jobb i morgon sen är de helg.

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Ingen som har lust att hjälpa mig med en svetsning? Börjar bli lite småpanik...

Lägg inte en blöt filt över forumet. Ingen vågar ju visa att man sett ditt desperata rop på hjälp :)

Jag kan tyvärr inte stå till tjänst. Det fanns en gubbe som lagade rost nere vid viadukten centrum. Han hjälper dig garanterat och han är inte dyr. Om han fortfarande finns kvar.. låg granne med bilhandlarn

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Helt klart värda 4000:-
Såg riktigt fina ut när jag kollade på dem, får väl ha frugan till å filma när man provstartar första gången sen :) Hehe

Min går nu under benämningen 990sm-TT (TouringTraktor:arsele). Fick tag på ett beg, set med ktm packväskor med "rails" billigt på blocket. Har en liten ruta med och tillsammans med handskydden.. Det ska dock bara sitta på när man behöver dem!! Semestern, im ready

Edit: Hur går det med filmen?

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Nu kom en värsting in på Blocket. I Gislaved dessutom.... men jag föredrar nog standard-Hemin. Kan tänka mig att ägandekostnaderna springer iväg rätt bra i försäkring, däck mm på en SRT-8. Och jag vill ha en blå!

http://www.blocket.se/jonkoping/Dodge_Magnum_SRT8_6_1_L_HEMI_425hk_45174596.htm?ca=17&w=3

Tror du det är stor skillnad? Knappt 100 hk extra, ngt mer soppa annars tror jag det är snarlika kostnader. Fanns väl en AWD V8 för liknande peng ute? Silver.
Vore kul att prova en sådan, kul & bra familjebil! Saknar V8an många ggr.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka