Silver går fetbort i min värld. Alldeles för mainstream. Grått liksom... så trist. Ingen vågar ha färger i det här beigea landet. Nä, en blåmetallic har nåt extra som tilltalar mig.
Dodge Magnum SRT-8, 425 hk
Haha, jag angav uppgivet reg.nr i Trygg-Hansas 'vad kostar försäkringen'-länk och fick 3000 kr hel/helTror du det är stor skillnad? Knappt 100 hk extra, ngt mer soppa annars tror jag det är snarlika kostnader. .
Dragkrok är ju ingen stor deal att montera.Synd att den här inte har dragkrok. Kunde vara en instegsmodell...
http://www.blocket.se/stockholm/Dodge_Magnum_2_7_BORLA_KOMBI_45186732.htm?ca=17&w=3
Klippt ihop ngn film än?lerutis skrev:Blir skit..
Det går inte hitta en billigare på blocket eller ebay?Epic times
Biltema färgen härdade fint i söndags när det fortf var torrt ute. Blir skit bra! Dock så har någon i vårat garage snott EN av mina ljuddämpare, fattar inget ...
3000:- självrisk på försäkringen men då får jag nya, men bajsmackan är ju inte kul.
Epic times
Biltema färgen härdade fint i söndags när det fortf var torrt ute. Blir skit bra! Dock så har någon i vårat garage snott EN av mina ljuddämpare, fattar inget ...
3000:- självrisk på försäkringen men då får jag nya, men bajsmackan är ju inte kul.
Klippt ihop ngn film än?
Ja då va R1an såld och ny hoj ska inhandlas fråga är vad... BMW står högt upp i listan men mycket pengar.. Är man dum i huvudet om man lånar till sin dröm. Får se vad det blir tillslut och nej det blir högst troligtivis ingen suzuki...
HP4an är bara en limited edition utgåva av s1000rr med extra allt tror inte den tar någon marknadsandel av vanliga S1000RR serien..! Överger inte yamaha totalt för jag har ju min YZ kvar !
Ja då va R1an såld och ny hoj ska inhandlas fråga är vad... BMW står högt upp i listan men mycket pengar.. Är man dum i huvudet om man lånar till sin dröm. Får se vad det blir tillslut och nej det blir högst troligtivis ingen suzuki...
Så länge man har råd med lånet så är det ju lugnt!Ja då va R1an såld och ny hoj ska inhandlas fråga är vad... BMW står högt upp i listan men mycket pengar.. Är man dum i huvudet om man lånar till sin dröm. Får se vad det blir tillslut och nej det blir högst troligtivis ingen suzuki...
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|