E.Bulén
Gudomlig sporthojare
crap... youtube dödade ljudet Testar Vimeo
Youtube med annan musik (mindre passande men grym låt)
http://youtu.be/vd00CM9In00
Då väntar vi med spänning på vad som ska ta över den tomma platsen i garaget.
crap... youtube dödade ljudet Testar Vimeo
Youtube med annan musik (mindre passande men grym låt)
http://youtu.be/vd00CM9In00
Ja nog är det tomt efter Gixxern allt. Känns fel att gå in där nuDå väntar vi med spänning på vad som ska ta över den tomma platsen i garaget.
Grattis, blev en en sån hoj du snacka om, nu blev man inte mindre sugen att fixa en själv, dock behöver man få loss lite cash, så får ge mig till tåls tillsvidare och fortsätta glutta efter en ja med.
Käringen ska ju springa Gotland Grand National (dagen efter loppet) så jag tänkte 'bereda vägen' lite för henne. Det räknas väl som att tävla? Rännet ligger bra till också. Kommer jag inte efter alla i Vaggerydsmaffian så har jag 'vunnit'
Har du kvar K5an? Fler fordon i garaget?
Nä, jag vill bara köra lite freeride, och nån enstaka tävling. Är ju rätt fint för jag kan rulla ut hemifrån och ta mig till NMK / Torsvik utan att lasta upp. Hade svinkul idag tillsammans med Biddarn. 390'n är underbar. Helrätt i skogen! Jag som vilat mig i form och gått på Zuperbulle-diet de senaste åren var ute i 3½ timme idag innan jag kroknade. Snäll hoj med precis lagom med pulver.Tänkte mer o de var ambition, KM/DM/SM osv ?
Sen är målet att införskaffa en Husabergare med ja... Helst en 390 med vinkelmotorn.
PM'a eller skicka gärna länkar via FB. Helst skulle jag vilja ha blåa 17"-fälgar som originalen.Det finns mycket motardhjul på blocket kman som är till husa/ktm Ska det bakhjulslekas sen då?
Jag hoppas den är lika bra som han gnällde efter racen för DET va han duktig på =)
Jag har en bekant som kan blästra och pulverlacka på sitt jobb. Han har lackat mina fälgar och det har hållit bra. Om du tar loss fälgarna, kränger av däcken och tar ur ventiler och hjullager så får du ett riktigt bra pris. Jag ska träffa honom på fredag om du vill ha det gjort snabbt.
PM'a mig för detaljer. Allmänna frågor kan vi ta här i tråden
Det gör det nog. Sist tog han 700 för två fälgar. Se till att maskera alla skruvhål och hjullagerlägen. Ventilerna ska ur. Vanliga gummiventiler brukar gå sönder men jag har svarta vinkelventiler hemma på hyllan om du vill ha.Jag har ett par guldfälgar som behöver svart färg, går det att lösa? Ska kränga av däcken dessa dagar.
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|