Definitivt en grej på min Bucket list (saker att göra innan man dör - kicks the bucket)
http://www.youtube.com/watch?v=qQOcgTX71HM
http://www.youtube.com/watch?v=qQOcgTX71HM
btw ska du bygga sporthoj av den igen eller? Vi hann ju aldrig köra på torpet ihop!
Grattis Goffe Köpt minibuss än?
Jag gissar på ännu en pojk iallafall
Jasså du vill också ut i skogen och leka
Raven jag ser att din hoj ligger ute försäljning? Blir det geggamotoped för dig med kanske? Din gixxer är rätt snygg faktiskt
Lycka till med försäljningen räven!
Varför saltar de asen vägarna nu för???!??
Körde över norska fjällen i natt och jag behöver extraljus på bilen. Det ska sitta på en Volvo V50, tänker mej ljusramp eller 2 runda/mindre i stil med dem jag sett sitta på polisbilar. Någon som har bra erfarenhet av det, vad ska man ska undvika, vad ska man satsa på?
Har tidigare haft 3st Hella 3000, men jag vill inte ha så stora lampor. Det jag saknade nu var framförallt hur långt/kort jag såg.
Körde över norska fjällen i natt och jag behöver extraljus på bilen. Det ska sitta på en Volvo V50, tänker mej ljusramp eller 2 runda/mindre i stil med dem jag sett sitta på polisbilar. Någon som har bra erfarenhet av det, vad ska man ska undvika, vad ska man satsa på?
Har tidigare haft 3st Hella 3000, men jag vill inte ha så stora lampor. Det jag saknade nu var framförallt hur långt/kort jag såg.
Jag skulle behöva låna en rejäl ramp, jag ska försöka lasta och det är ca 80-90cm högt. Det finns inga kajer i närheten vilket hade vart att föredra. Jag kommer vara ensam så det hade vart väldigt bra om den hade vart lite bredare eller om det hade vart två så man kunnat gå på den ena.
Är det någon som vet om någon lämplig ramp eller något annat sätt jag kan lösa det på? Jag skulle behöva den på onsdag eller torsdag.
Tack på förhand!
Edit: Hjälp belönas
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka