...blir bjuden på rockkonsert i Gbg imon
Jag följer bara sporter som luktar bensin eller krut, inte svett! (med undantag av amerikansk fotboll) men frukost låter najs. Får se om jag får en lugnare dag i veckan så jag kommer loss. Byggt på ett riktigt dött ställe i veckan (krematoriet)Ta och kom ner och käka lite OS frukost med storbilds tv på månarna nu i butiken K-Man!
Fifan va jag älskar att vara hantverkare. Tjänade 2 lök svart ikväll och blir bjuden på rockkonsert i Gbg imon
Hmmm, vilken version av uTorrent kör du ?
Ja fyfan vilken kväll det blev!Rockkonsert, sweet! Har sköna minnen av Rammstein mfl. Hur bra som helst! Ha en grymt bra helg.
Jag klippte en Halvarssons allvädersjacka där i lördags till 70% rabatt! Skulle kostat 5000 kr. Skynda fynda!Tråkigt men sant. Pro Bike-butiken i Jönköping upphör.
K-man skrev:Jag klippte en Halvarssons allvädersjacka där i lördags till 70% rabatt! Skulle kostat 5000 kr. Skynda fynda!
http://imgur.com/gallery/5BL0k hade ni trevligt i fredags du o nudan E.Bulén?
Ja det var en sällsynt häftig kväll. Fullt ös men aldrig medvetslös. Med sånt sällskap måste man dricka lite proffsigt. Det var en donna med klass och dessutom miljonär (haft tur med bostadsrätter). Nästan synd att hon är giftFy fan vilket nice hotell måste besökas nästa ggn man är i Götet. i övrigt låter de som du hade en "fullt ös medvetslös" afton i Götet.
Ja fyfan vilken kväll det blev!
I love my life!
View attachment 399625
Jag klippte en Halvarssons allvädersjacka där i lördags till 70% rabatt! Skulle kostat 5000 kr. Skynda fynda!
View attachment 399631
Hade väl varit bättre dom tagit in bmw eller KTM med så hade det nog ökat på lite?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|