Sketsnack/Allmänt tjöt

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Jag var precis och lämnade in arslet på plastning. Färdigt för sommarens äventyr på onsdag så nu ska jag bara fösöka få hem en något mer diskret skylthållare med..

skylthållare.JPG

skylthållare2.JPG

PåsenRacing

Ready to Race
Gick med
27 Jun 2010
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Va ute en runda idag med :) Skönt som bara den, Nässjö-Solberga-Anneberg-Eksjö ToR va fin, lite fuktigt på sina ställen men inget direkt grus vad jag la märke till :)

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
Jag var precis och lämnade in arslet på plastning. Färdigt för sommarens äventyr på onsdag så nu ska jag bara fösöka få hem en något mer diskret skylthållare med..

View attachment 400196

View attachment 400197

Nice!
Kör med R&G Hållare på min och tycker den var värd priset, skulle se fint ut på den!

http://www.ebay.com/itm/R-G-Kennzeichenhalter-Husqvarna-Nuda-900-2012-2013-/190899673435?pt=DE_Motorradteile&hash=item2c7281d95b&vxp=mtr

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Ska man ha ställbara fotpinnar? Skrapade ju lite på ktm:en när jag hängde av som en orangutang :rolleyes:
Har fått ett hyfsat erbjudande på ett originaltillbehörs set.
553aefad7a.jpg

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Vart på öland precis och hämtat en yamaha raptor till kompisen. Imorgon ska det bli som dagens kanon väder. Kommer med all sannolikhet smyga runt med hondan ett varv imorgon:tummenupp

D.G

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2014
Hoj
inget just nu
Jag bokade uppskrivningen innan jag hade gjort risk 2an. Så länge du är inbokad på riskutbildningarna så kan du boka uppskrivning =)

Stämmer bra det, men han menade på att om jag gör risk 2an 2/4 så är det max 2veckors väntetid för teori. Men jag kan lika gärna ringa och boka teorin imorgon som du säger! :tummenupp

MetalMachine

Ny medlem
Gick med
10 Jan 2011
Hoj
Yamaha Fz1 N - 08 / Honda CRF 250 -11/ KTM 660-06
Vet inte om detta är rätt tråd, men prövar iaf. Blev sugen på att samla ihop ett gäng till att köra Gocart( nu framöver ). Kunde vara kul att kör några heat + Final, men folk här kanske föredrar 2 hjulingar ? Som sagt. om det går att få ihop ett gäng slulle det vara skit kul.

MVH Stephan W

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...