Tänkte ordna med flädersft och snaps till midsommar. Vad hittar jag sådant blomster att plocka i eller runt jönköping?
Risk2:an avklarad, uppskrivning på tisdag![]()
Ärade Jkpg folk
Jag har blivit med mc + kort!
Ser ni en röd hungrig VTR brumma på gatorn med spegel visir så är det jag som försöker se lite småball ut! Ser fram eomt att träffa flera av er!
Varsågod! Fortsätt träna på allt för att knyta ihop allt och hitta flytet/göra det till rutin. Bra kört och stort framsteg!K-man
Skicka det vidare!! Inte tillbaka! För mig kostade det 20000 på en 10 dagar
Det var inte meningen att skicka det till digTack för fredag och lördag förresten, mycket bra!
Bilen inlämnad för att åtgärda brister jag upptäckte vid köpet. Har nu en Hyundai iX35 Suv lånebil. Vilken skitbil. Plastig, bullrig och stötig. Känns riktigt billig.
Bilen inlämnad för att åtgärda brister jag upptäckte vid köpet. Har nu en Hyundai iX35 Suv lånebil. Vilken skitbil. Plastig, bullrig och stötig. Känns riktigt billig.
Sen var de visst lite mer skit med CRF:n än befara tidigare, monterade ner subframen och hittade följande saker som ja måste få svetsat.![]()
Nä de är ingen panik, har give and take 2 veckor kvar innan ag egentligen få ge mig ut på cykel igen, så de vore guld om man fick de ordnat. Du får hojta till när de passar.![]()
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!