Tänkte ordna med flädersft och snaps till midsommar. Vad hittar jag sådant blomster att plocka i eller runt jönköping?
Risk2:an avklarad, uppskrivning på tisdag
Ärade Jkpg folk
Jag har blivit med mc + kort!
Ser ni en röd hungrig VTR brumma på gatorn med spegel visir så är det jag som försöker se lite småball ut! Ser fram eomt att träffa flera av er!
Varsågod! Fortsätt träna på allt för att knyta ihop allt och hitta flytet/göra det till rutin. Bra kört och stort framsteg!K-man
Skicka det vidare!! Inte tillbaka! För mig kostade det 20000 på en 10 dagar
Det var inte meningen att skicka det till dig Tack för fredag och lördag förresten, mycket bra!
Bilen inlämnad för att åtgärda brister jag upptäckte vid köpet. Har nu en Hyundai iX35 Suv lånebil. Vilken skitbil. Plastig, bullrig och stötig. Känns riktigt billig.
Bilen inlämnad för att åtgärda brister jag upptäckte vid köpet. Har nu en Hyundai iX35 Suv lånebil. Vilken skitbil. Plastig, bullrig och stötig. Känns riktigt billig.
Sen var de visst lite mer skit med CRF:n än befara tidigare, monterade ner subframen och hittade följande saker som ja måste få svetsat.
Nä de är ingen panik, har give and take 2 veckor kvar innan ag egentligen få ge mig ut på cykel igen, så de vore guld om man fick de ordnat. Du får hojta till när de passar.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|