Sketsnack/Allmänt tjöt

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
Utanför Voice på torsvik, där finns det gott om plats om inte de äckliga lastbilschaffisarna står där =)

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Hoj
KTM 640
Nu får ni ha det så bra hemma i regniga Jönkan, I'm off to Zimbabwe :)

Ser dock inte fram emot min 24h's resa :gnissla :3freak

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Biddarn: Nä jag har semester :p

Madass: Jag håller med! Imorgon är jag påväg till Italien med 2 andra på varsin hoj :banana

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
Får man köra upp med en mc som har "reghållare" samt miniblinkers och små backspeglar? Blev lite fundersam om jag behöver byta till original igen =/

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Tror inte det ska vara några problem men sätt i db killern för att vara på säkra sidan !

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Var och hämtade ut en Samsung galaxy s3 innan. Underbar tele. Aldrig tyckt om Samsug innan men nu gör ja de :tummenupp

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
de skulel vara om man ev skulel ta de på Söndag, fick ju en Fribiljett till SRM (Svenska Roadracing Mästerskapet). Hmm får kolla upp hur de ser ut på söndag och återkomma.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Även jag fick två fribiljetter till SRM, men jag tänkte nog sikta in mig på Gelleråsen (för banans skull, kört på den själv (bil) och diggade den).

Idag blev det hojen till jobbet, fan va fint man mår :)

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Även jag fick två fribiljetter till SRM, men jag tänkte nog sikta in mig på Gelleråsen (för banans skull, kört på den själv (bil) och diggade den).

Idag blev det hojen till jobbet, fan va fint man mår :)

Dessutom är de väl säsongsfinalen som avgörs där ?!

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Dessutom är de väl säsongsfinalen som avgörs där ?!

Haha, sådan tur kanske man har ja :brynad Jag har faktiskt ingen större koll på datumen eller i vilken ordning det hela körs, spanade bara lite snabbt på baksidan av biljetterna och ställde in mig preliminärt för Gelleråsen utifrån utbudet :hihi

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Kollade på Twitchs nya film innan. Kan starkt rekommendera den till er som tycker cross är nåt att ha.
Twitch`s 420% all natural heter filmen. Varning för att man blir extremt sugen på lite freeriding :yoparty

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Jaha. De var på mushåret inatt att de inte skulle bli något mc-kort för mig iår. Fick iallafall 3600 kr i fortkörnings böter. Tydligen över 30 kmtim på 2 ställen. Men tackar gud för att jag försörjer min familj på mitt körkort och underbara poliser så skrev dom ner 3 kmtim så fick behålla lappen. Och kan lova att de går sakta hem nu. :Bugar

Tailgunner

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2012
Hoj
TDM 850 -99
Jaha. De var på mushåret inatt att de inte skulle bli något mc-kort för mig iår. Fick iallafall 3600 kr i fortkörnings böter. Tydligen över 30 kmtim på 2 ställen. Men tackar gud för att jag försörjer min familj på mitt körkort och underbara poliser så skrev dom ner 3 kmtim så fick behålla lappen. Och kan lova att de går sakta hem nu. :Bugar

Huga! bra att de var något resonliga. Tråkigt att de var där och såg det, vars stog dom '?

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024