tror de snarare är Nuda 900:an efter våran roadtrip och test igår i bromölla...
tänkte lägga upp lite film sen från testet när jag klippt färdigt de.
Men man vet aldrig...
Har kört SMR 990.n en snabbsväng uppe på MC-Kompaniet försommaren i år då KTM hade sin tour i sverige. Ja gillar den men har svårt att avgöra vilken ja gillar mest. Körde förra året en Superduke 990 efter att jag kört RC8:an och kan säga att RC8:an gillade jag inte alls, visst hade nog uppdaterats en del till dom nyare men njäää. Stog ju i valet och kvalet mellan Gixxern och Superduken och de var tufft vilket man ville ha men vi vet ju hur de slutade.
TEXT
Fick blodad tand av hela upplevelsen så ja kollar över lite både SMR/SM/SD/Nuda osv. om man ska byta...
Det var väl inte så farligt förutom att Bängen stod och lurade i första busken. Körningen gick ju jättebra. Det där klarar duHar övningskört idag med K-Man De va lite nervöst först men ändå kul
Byter du Gixxer mot kvasi-italiensk freakshow säger jag upp bekantskapen med dig! Köp en B-King om du vill åka upprätt. Den är manlig+moms!ja vi får vl se, rätt vad de är så står man själv där med en Husky eller en KTM...
Vi får köpa en adapter för en 109-ing. Art 34995Någon som har en adapter till kontakt? Den som sitter på kärran nu har många små stick ist för 7 poler.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|