Sketsnack/Allmänt tjöt

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
Danke! Kollade faktiskt på sådana. Är lite sugen på en kort för kopplingen och en längre på handbromsen, får kolla om det finns i "lösvikt" att köpa.

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Det ska finnas lösvikt för dennis köpte ju en kort och en lång till sin gixxer...

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Hoj
Haha tycker inte jag gör annat än kör :)
Men 100 mils servicen är bokad till den 25e och hojen har redan gått 154 mil, så känns dumt att vara ute och långköra :/
Kul att meka lite så man får det som man vill :)
När min HID xenon-sats kommer så ska även miniblinkers monteras i fram, sen är det inte så jätte mycket kvar.

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
japp han köpte ifrån samma sida man behöver ju inte köpa par man kan ju köpa vänster och höger för sig om du luskar lite på den sidan.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Haha tycker inte jag gör annat än kör :)
Men 100 mils servicen är bokad till den 25e och hojen har redan gått 154 mil, så känns dumt att vara ute och långköra :/
Kul att meka lite så man får det som man vill :)
När min HID xenon-sats kommer så ska även miniblinkers monteras i fram, sen är det inte så jätte mycket kvar.

Ja det är sant man måste ju modda lite. Jag klurar på att köpa xenon till helljuset på min. Och såklart mindre blinkers är ett måste. Men det får nog vänta lite till. Först ska hojsemester nr 2 avklaras.

Danne

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
Yamaha R1 -16 KTM SX-F 250 -13
Danke! Kollade faktiskt på sådana. Är lite sugen på en kort för kopplingen och en längre på handbromsen, får kolla om det finns i "lösvikt" att köpa.

Mina jag köpte var justerbara.. borde väl funka kanon då eller?

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Hoj
Ja det borde funka. Är inte så haj på hur de funkar, är det justerbar längd på dem alltså?

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
De här snyggingarna hade såna handtag.... :näsblod

Cut+Finger.JPG

Landin: Eftermarknadshandtagen brukar finnas med kort o lång arm samt justerbart avstånd från styret precis som original är.

Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
tror de snarare är Nuda 900:an efter våran roadtrip och test igår i bromölla... :hihi
tänkte lägga upp lite film sen från testet när jag klippt färdigt de.

Men man vet aldrig...

Mikey123

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2010
Hoj
Gsxr -95 SÅLD CBR600FS -01 SÅLD CBR1000rr -04
va nyligen ute i skogarna mellan Habo och Tidaholm när hojen plötsligt tvär dog med tänd Fi lampa, dvs samma sak som att få RROD (red ring of death) på en xbox. Kollade så att det fanns olja och bensin innan jag startade, funkade direkt inga problem. Efter några minuter inträffade det igen men det kom direkt efter några små gupp i vägen. De som har åkt vägen mellan Habo och Tidaholm vet att så fort man ser skylten Tidaholms kommun så börjar lapptäcket i marken, det finns mer än en bula så att säga. :hihi
Tog det riktigt lugnt hem utan fler missöden och väl hemma i garaget så hittade jag en lös plus kabel på batteriet. kanske dags att lägga lite verktyg i hojen om nått liknande händer igen? :D

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Har övningskört idag med K-Man :) De va lite nervöst först men ändå kul :tummenupp

Min väst lite för stor för min dotter på 1 år :D
20120719_190818.jpg

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln