Sketsnack/Allmänt tjöt

Danne

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
Yamaha R1 -16 KTM SX-F 250 -13
Ligger i sängen o lusläser instruktionsboken till nyförvärvet i garaget.... riktigt nice!:tummenupp

EDIT: Alltså inte Rettans bok... utan det ny nya nyförvärvet som låter BRAAAAP....:hihi

Jag som trodde den lät bramm brim brim brim.. braaam brim brim brimm... :tungan

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Ligger i sängen o lusläser instruktionsboken till nyförvärvet i garaget.... riktigt nice!:tummenupp

EDIT: Alltså inte Rettans bok... utan det ny nya nyförvärvet som låter BRAAAAP....:hihi

Sen när måste män läsa instruktionsböcker till något ? :hihi

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Sen när måste män läsa instruktionsböcker till något ? :hihi

Ja hörrudu rÄjven...pröva o kolla i manualen till din s-rad så kanske du hittar gasen... :)

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Ja hörrudu rÄjven...pröva o kolla i manualen till din s-rad så kanske du hittar gasen... :)
Ojojoj. Kaxigt. Det finns alltid nån som är snabbare än en själv min vän ;) :krama

Jag såg att tjejteamet på Smokey 200 (erf Anderstorp) satte en 1.44,7 varvtid till exempel. Dit har vi alla en bit kvar...

Last edited:

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Ojojoj. Kaxigt. Det finns alltid nån som är snabbare än en själv min vän.

Bjuder räjven upp till dans så vill inte jag vara ofin, klart vi ska dansa...!!! :)

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Dansa kan vi göra på Lördag och ja har inte påstått att jag är snabbare än dig... :hihi

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
Dansa kan vi göra på Lördag och ja har inte påstått att jag är snabbare än dig... :hihi

Skit i vem som är snabbast, nu kan vi ju tävla o munhuggas i leran med...:tummenupp

Har gått o handlat mig en KTM 250 sx, så nu jävlar kan vi spruta sand på varann! :banana

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Klart vi ska gör de med... :hihi

Körde första rundan med geggmoppen idag ute på lingonbanan efter 2mån uppehåll... De var... tja inte bra men de ger sig bara att gegga mer så släpper de.. :tummenupp

Aha saknade en lercykel för mycket och skaffade en ny ?

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
Ja det kliade lite för mycket i mig att inte ha nån crolle, så när Goffen nämnde att han va sugen på en med så handlade jag mig en direkt(så han inte känner sig ensam den lille plutten)! :tummenupp

Varit ute o kört ihop med Jensen ett par timmar om dagen den senaste tiden, så jävla gott det är med tvitakt! :yoparty

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Det finns en cross-tråd Thekid ;) Ne skojar bara. Satan vad kul. Alltid roligare att köra ju fler man är :) Bara att hänga med å köra någon dag :tummenupp

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Hoj
Bara jag som ser den potentiella olycksrisken med dem...?!:va Ser lite halvtråkiga ut att få in i sidan vid en klotning?!?!:crash

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj

Landin81

ALFAHANNEN
Gick med
31 May 2012
Hoj
Yamaha Fz8N 2011 Landin Edition
Nä fi fan du kan inte mena allvar... TATTARHANDTAG!

Haha Ja det känns nog lite så, såg dem på en Gixer på google och det såg rätt ok ut ändå.. Men kände ändå att det var något "Ovisst" med dem..

Är nog bättre med en lite kortare bara.

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...