JAG KLARADE MITT KORT OCH FÅR ÄNTLIGEN KÖRA HOJJ SOM JAG DRÖMT OM SEN FÖRSTA GÅNGEN JAG SÅG EN MOTOR
Gött!! Grattis!!!!
JAG KLARADE MITT KORT OCH FÅR ÄNTLIGEN KÖRA HOJJ SOM JAG DRÖMT OM SEN FÖRSTA GÅNGEN JAG SÅG EN MOTOR
Äääh vad faan ;D Kan inte hålla mig längre.
Äääh vad faan ;D Kan inte hålla mig längre.
De gick kalas bra med farsans hoj. Inte ett fel någonstans. Han uppkörningsläraren blev förvånad att jag inte tagit några körlektioner på skolan och bara kört 2 ggr privat. Han sa att man kunde tro att jag kört flera tusen mil
Sen sa han även att min handledare måste vart riktigt bra och de va han ju såklart. Tack K-Man för det
Billigt blev det väll också tror jag
Tackar
Danne jag kommer på engång om du byter den mot min tråkiga cross
Förresten ni som kör grusmoppar.
Vad ska man egentligen ha för teknik när man åker på löst underlag?
Har ju haft ute TDM:en på kortare grusvägar men känner mej fortfarande jäkligt osäker på körstilen.
Funderar på att köpa nån gammal sleten DR eller XT som inte gör nått om man lägger och övningsköra grusvägar.
Vore surt att stelna till och lägga finhojen i nån kurva.
Förresten ni som kör grusmoppar.
Vad ska man egentligen ha för teknik när man åker på löst underlag?
Har ju haft ute TDM:en på kortare grusvägar men känner mej fortfarande jäkligt osäker på körstilen.
Funderar på att köpa nån gammal sleten DR eller XT som inte gör nått om man lägger och övningsköra grusvägar.
Vore surt att stelna till och lägga finhojen i nån kurva.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|