Min tandläkare ger mig 2-3 olika alternativ på mina besvär till skillnad från nötterna på Folktandvården. Gillar honom skarpt. Inga måsten, bara raka besked.
Thomas Möller på Grupptandläkarna.
Second opinion kanske?
"Du ska kööa Yamaha sa ja te di!"Jag har med haft 2 elever dom va hopplösa båda två jag fick både slå och hota dom flera ggr det va en pärs men båda klara det på första försöket med så nått gjorde jag rätt =)
Jag sökte folktandvården norrahammar för ett besvär jag hade med en tand. De gjorde inget åt tanden men gjorde en vanlig undersökning och skickade iväg mig 600+ kr fattigare. Gicck tillbaks och frågade "WTF?!?" och de bara "Oj, ja... vi kanske skulle ha ägnat oss åt det. Men nu har vi inte tid för det. Du får återkomma"Blir väl att fylla i 2-3 ställen tror jag och sen ge fan i godis och småätning resten av livet.
"Du ska kööa Yamaha sa ja te di!"
Var det lektionen eller?
Jag sökte folktandvården norrahammar för ett besvär jag hade med en tand. De gjorde inget åt tanden men gjorde en vanlig undersökning och skickade iväg mig 600+ kr fattigare. Gicck tillbaks och frågade "WTF?!?" och de bara "Oj, ja... vi kanske skulle ha ägnat oss åt det. Men nu har vi inte tid för det. Du får återkomma"
Det gjorde jag INTE!
Möller slipade ner den lite för 300 kr. Problemet borta
Och jag är glad att det bara var soppatorsk när hojen plötsligt dog mitt i en wheelie. Fick aldrig tvålitersvarningen (bara femman - länge) så jag trodde att jag skulle hinna till macken
Letade efter ett tryck att ha på tröjan, tänkte 69. Och började leta efter ledig hemsida, 69.se/nu/org osv. Alla var upptagna, och väldigt mkt 69..
Funderar på att svänga förbi mascot motor i eftermiddag och spana lite
Funderar på att svänga förbi mascot motor i eftermiddag och spana lite
Dra dit å testa fz8 eller fz1 demohojjarna om dem är kvar
Sjukt roliga hojjar måste jag säga
De är en son hoj landin har va? Tycker den är riktigt snygg iallafall och se rolig ut
Men är inne på en hoj med kåpor
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |