I morgon är de dags för Enduro VM, boys & girls. Karlsborg är stället som gäller, ska bli sjukt intressant att se Eliten fightas och sen hoppet över Göta Kanal. Blir en del filmande så får se vad man får ihop av de hela.
Fyfan. Hela kroppen skakade och jag var döv när jag kom framGår att köra 15 mil + på en motard med, fast det är lite jobbigare, fråga Madass_
Fyfan. Hela kroppen skakade och jag var döv när jag kom fram
Det vibrerar ju inte ens på rätt sätt
Fyfan. Hela kroppen skakade och jag var döv när jag kom fram
Det vibrerar ju inte ens på rätt sätt
Inte för att vara sån men hur ska de vibrera då?
Ne men serious, de finns någon charm med motard
Ska man ge en känga tillbaks så är en motard inte speciellt snabb, vibrerar som f*n, obefintligt vindskydd så glöm långturer, och har motorkaraktär som en traktor.
Är nog kul i stan och att stunta med men jag skulle inte välja en som enda hoj. Tur att vi alla är olika
NEEEJ! Har dem varit ute och "lagat" med snabelbilen på Solberga/Annebergsvägen mellan Nässjö och Eksjö?! VILKA SVIN!
Är det på många ställen? Och var är det mest? Mellan Nässjö-Solberga? Solberga-Anneberg? Anneberg-Eksjö?
Vi gick upp Pustaleden och stod på bron vid 11. Var nedanför halvtimmen innan. Var lite torftigt tyckte jag. Släppet ska tydligen vara bäst högst upp sa nån vi pratade med.
Museet är en av mina favoriter i stan. Det blir knappt manligare än motorsågar, vapen och bågar
Haha det du
Ja det är helt underbart med motard i stan. Men inte för långväga äventyr
Kan smt kallas motard då? Knappast smidig som en 660.ap ap ap! Nu är det ingen 2-takts 500 maskin från 80 talet herr Påsen pratar om.
Vibrerar?? Har du ens provat en 690 smc -08 och nyare? går ej jämföra med älde 640/625/660.
Och säga att det inte går att toura på är ju också ren BS, SMTn är ju som gjord för detta ändamål t.e.x.
Sen på tal om "motorkaraktär som en taktor" och "inte speciellt snabb" Kalle, du som ändå kör snabbt och bra på gata och bana. Hur ofta använder du alla 180 eller vad det nu är hästar i din hoj på gata?
Tjering! Jag och Niclas var iväg å körde en endagstur på drygt 55 mil för någon vecka sen. Gick bra! Gäller bara att hitta tillräckligt bra vägar.
Ut å kör med dig
Edit: Såg nu att det var i jkpg-forat, jeje..
Kan smt kallas motard då? Knappast smidig som en 660.
Efter lite påläsning så verkar sxv 550 nåt för mig Vet inte vilka mer motarder som hat insprut men de har aprilian och det är ju underbart
Oljebyten är jag inte rädd för då jag byter hela tiden på crossen.
Den ska tydligen vara perfekt för gatan. Ventilerna är nog likadant som med crfn, kollar när de blir svårstartat
En 07a med lagrena bytta är inget problem heller.
Sen att dom är mer varvvilliga än husan är ju ett +
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |