Klarar du av en helg som varar 8 veckor?Ingen som vet om något helgjobb eller liknande här runt omkring trakterna?
Skulle behöva dryga ut reskassan lite.
Klarar av det mesta!![]()
Klarar du av en helg som varar 8 veckor?
Jag var ju lite ledsen över att bli av med mitt sista bakdäck men idag har jag bunkrat upp igenDet var dock billigt och nu går det komma undan däckbyte ett bra tag till, riktigt kvalitetsgummi...
Gafler 1375:er köpte jag till min Gixxer, skit nöjd med dom när dom vart monterade och testade. Motoaction var smidigt att beställa ifrån och rätt bra pris på dom fick ja med.
Man kanske ska ta 1375 då..![]()
Brukar oftast vara så som du beskrivit. Ser helslut ut framifrån men nån millimeter kvar när man plockar ur dem. Ge dig inte ut på Anderstorp innan du bytt bara
Jannes MC i Skillingaryd har nog en del Galfer hemma om det skulle knipa men det låter ju som att du klarar dig till vintern.
Team Wiking som hade däcksrensning igår hade visst ett set racekåpor till übergixxer liggande så det blev ett impulsköp idagBara licens som fattas nu...
View attachment 370105
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!