Klarar du av en helg som varar 8 veckor?Ingen som vet om något helgjobb eller liknande här runt omkring trakterna?
Skulle behöva dryga ut reskassan lite.
Klarar av det mesta!
Klarar du av en helg som varar 8 veckor?
Jag var ju lite ledsen över att bli av med mitt sista bakdäck men idag har jag bunkrat upp igen Tack för tipset Biddarn! Sju beg Dunlop mönstrade racedäck, D211 och nya modellen D212, för 400 kr (betalade bara för framdäcket)Det var dock billigt och nu går det komma undan däckbyte ett bra tag till, riktigt kvalitetsgummi...
Gafler 1375:er köpte jag till min Gixxer, skit nöjd med dom när dom vart monterade och testade. Motoaction var smidigt att beställa ifrån och rätt bra pris på dom fick ja med.
Man kanske ska ta 1375 då..
Brukar oftast vara så som du beskrivit. Ser helslut ut framifrån men nån millimeter kvar när man plockar ur dem. Ge dig inte ut på Anderstorp innan du bytt bara
Jannes MC i Skillingaryd har nog en del Galfer hemma om det skulle knipa men det låter ju som att du klarar dig till vintern.
Team Wiking som hade däcksrensning igår hade visst ett set racekåpor till übergixxer liggande så det blev ett impulsköp idag Bara licens som fattas nu...
View attachment 370105
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |