Förutom 2012 i WSBK."Can't go wrong with à Gixxer"
Ingen annan som kollar på den fruktansvärt bra serien 'sons of anarchy'?
Säsong 4 avslutades med en av de bättre klassiska rocklåtar. Vapen, pengar o mc. Jag gillar det!
Förutom 2012 i WSBK.
Ingen annan som kollar på den fruktansvärt bra serien 'sons of anarchy'?
Säsong 4 avslutades med en av de bättre klassiska rocklåtar. Vapen, pengar o mc. Jag gillar det!
Om ni vill se tv serier men inte vill vänta på att de ska komma ut i Sverige kan jag rekommendera
wewewe dot tvtorrents dot com. (Tror inte man får länka till torrent sidor). Här finns en hel uppsjö av serier. Har 2 invites kvar om någon vill ha.![]()
Feber.se skrev:Sitter du på en GoPro HD Hero2 och tillbehöret Wifi BacPac så är detta en underbar dag för dig!
Idag släpps nämligen GoPro:s app för iOS-enheter (Android kommer även den inom kort) som låter dig styra din GoPro på olika sätt.
Med hjälp av din iOS-enhet så kan du ändra kamerans inställningar, få live view samt hålla koll på minne och batteriet.
En annan nyhet är att de släpper en firmware-uppdatering som får upp inspelningskvaliteten till en bitrate på 35 Mbps i 24 fps.
Biddarn: Det är inte jättemycket att vara avundsjuk på. Det är mest nåt för mig att pyssla med över vintern. Har två alternativ för den: streetfighter/stunt eller CR500-motor
Ingen som gissar vad jag ska ta hem... kom igen nu.
Raven: Är du sponsrad eller?
![]()
Rätt märke men helt fel modell och ålder.Jag tippar på en gammal 750 äldre än 1990. En Honda eftersom att den är röd![]()
Rätt märke men helt fel modell och ålder.
Se mina två olika projektplaner ovan. Vilken hoj klarar båda?
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |