Är du full eller?kandar emn
Förstår resonemanget, men jag vet inte om jag hade bytt bort Hondans byggkvalitet och 'parts availability'. Går inte den att trimma ner och mjuka upp bara?
Är du full eller?kandar emn
Nu kan jag leka med vaggeryds kidsen!
Är du full eller?
Förstår resonemanget, men jag vet inte om jag hade bytt bort Hondans byggkvalitet och 'parts availability'. Går inte den att trimma ner och mjuka upp bara?
Röv3n: i nya husa med KTM motor, är det fortfarande med liggande cylinder?
Ja, man blev helt klart sugen på äventyr när man körde den där ståendes på fotpinnarna och hade tornet med GPS och roadbook framför sig Riktigt grusvägslok!Nu har jag en geggmoppe till hemma!
...
Tack K-mannen
Ja, man blev helt klart sugen på äventyr när man körde den där ståendes på fotpinnarna och hade tornet med GPS och roadbook framför sig Riktigt grusvägslok!
Har du testat den än TG?
Här har du banhojen för dig! Perfekt projekt för vintern! RSV Mille brukar vara mycket banhoj för pengarna och den är ju nästan gratis!Jag vill inte åka sporthoj längre
Här har du banhojen för dig! Perfekt projekt för vintern! RSV Mille brukar vara mycket banhoj för pengarna och den är ju nästan gratis!
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=66885
Engadget skrev:The top of the line Black Edition (pictured above) is capable of capturing video at up to 4K res -- if you're willing to drop the framerate down to 15fps -- however thanks to a processor it says is 2x faster, it has also doubled frame rates at lower resolutions. That means 1080p60, 1440p48 and 720p120 modes are supported for your super slow and still-HD capture needs.
Vill du ha sällskap? Jag är nog ledig. Ring isfÄr den kvar i morgon så åker jag och kollar påt
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|