Spännande..!Huh, hade ca 1,5 sekunders dödspanik på E4:an..
Va det nån som lyckades ropa hem nått kul på nybergs auktionen? Själv lyckades jag fixa nya mc stövlar till flickvännen och ett stativ för hjälmar, vi har rätt många
Man skrubbar in däcken automagiskt när man kör. Försök inte göra knäskrap i första korsningen eller rondellen bara utan ta det lugnt och lägg ner mer och mer gradvis.När man slänger på nya däck (bak och fram) behöver man rugga upp ytan innan man ska kan ligga ordentligt i kurvor igen? har varit helt förskonad från däck byte på mc fram tills nu
Är det nya Bridgestone S20?
Få landsvägsåkare sliter ut kanterna före mitten
Nu har det kommit grejor. Jag hoppas att ni som beställde fortfarande är intresserade. Xshot-stavarna kostar 252 kr styck och SD-kortet 230 kr.
View attachment 365429
Har ni hört den där låten? Sommaren e kort, det mesta regnar bort nnanaaa naa nnnaaaaa na naa naanana na nanaaa. Dagens låt
Gott. Jag har kört racevx men enl Meccan går den att vända om du vill. Vet inte hur ditt länkage ser ut men just nu bryter den vid dragbelastning iaf.K-Man - fint! Hämtar prylarna så fort jag kommit hem, senast måndag.
QS - org eller race vxl?
Idag bokade jag teoriprovet. Det är 08.30 på min födelsedag nu den 24e.
De är bara att jag börjat tappa suget lite :/ Har börjat köra massa cross igen och tycker det är sjukt kul.
Men det bästa som ja kört är fortfarande Goffes hoj Vilken känsla, vilken maskin, vilket ljud
Ni ska inte samlas å wheela lite någon dag igen? Känner att jag behöver se lite bus för att få tillbaka suget att plugga teorin.
Och om ni sitter på lite sköna ytube klipp så länka några så ja har att drömma om
Keep on riding boys och madass
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |