Skilland Tranc/dance/techno/rave??

marben

Newbie!
Gick med
9 Apr 2007
Hoj
SV1000 -04 Honda CB400N -81 Honda CBR954RR -02
Här kommer lite goa låtar, (ni som inte gillar hardstyle håller för öronen :tummenupp )

[YOUTUBE-ID]E76PC_Kgqxg[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]uDfXiGmgUNM[/YOUTUBE-ID]

De e samma sak på kryssningarna... man ser inte ens vakterna, de sitter i sitt personalrum och fikar. Alltid samma stämning, alltid samma goa människor! Nooobbody said it was easy, no one ever said it would be this hard, oh take me back to the start:Bugar [YOUTUBE-ID]9ssLy9k6tIc&[/YOUTUBE-ID]

Du har så rätt, har varit på 4 kryssar nu tror jag och jag har fan inte lyckats se ett enda bråk på den tiden ! Dom är ju helt jävla sjukt roliga ! monday bar for the win :yoparty

Last edited:

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Intressant! Grundkurs i livemixning, Simon Posford demar studion :)

[YOUTUBE-ID]7zM3_-qX6y4[/YOUTUBE-ID]

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Tycker Ministry of Sound och deras bidrag som i alla fall under första åren på 00-talet var av största tillfredsställelse hamnat lite mellan stolarna här.
Trance Nation 1-4 var i alla fall av extremt hög kvalitet.
Deras äckliga House-skivor kan man förlåta dem för House är inte bra vem som än levererar skiten. :fakta

wallbanger

Ny medlem
Gick med
10 May 2008
Hoj
Fireblade -92
Tycker Ministry of Sound och deras bidrag som i alla fall under första åren på 00-talet var av största tillfredsställelse hamnat lite mellan stolarna här.
Deras äckliga House-skivor kan man förlåta dem för House är inte bra vem som än levererar skiten. :fakta

House är inte mitt gebit heller. Var på en klubb nere på Aiya Napa,( Kinky Malinky som den hette :hihi ) och de hade några dj:s från London som tydligen skulle vara vida kända och de spelade bara house. Värdelöst. Höll på att somna på dansgolvet trotts överkonsumtion av Vodka Redbull.

Tacka vet jag tysk gammal trance :)

[YOUTUBE-ID]GkXOpJU5CV0[/YOUTUBE-ID]

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Some ol' stuff..

[YOUTUBE-ID]SJknAkSa7gE[/YOUTUBE-ID]

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Kan rekommendera någon av housewives mixar om man vill ha något trevligt stå på i bakgrunden.

http://www.housewives.se/music.htm

Lyssnat på den första (0701) en del, nån gång på den andra, men inget på senaste... Blir spännande...

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Din straighta tråkmåns, du har ju aldrig varit på en kul fest, det hör jag det! :D
House är ju betingat med superkul :fakta

[YOUTUBE-ID]Oya_lzSJldA&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

Arawak

Feg & talanglös
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
CB1000R
Någon som ska på Monday bars spring cruise 12-13 mars?
Jag ville dit men ingen av mina polare var sugna :(

wallbanger

Ny medlem
Gick med
10 May 2008
Hoj
Fireblade -92
Någon som ska på Monday bars spring cruise 12-13 mars?
Jag ville dit men ingen av mina polare var sugna :(

Jag hade gärna velat åka, men det går inte då jag har en mattetenta samma dag på morgonen och en annan mattetenta dagen efter.

Både lucia-kryssningen och spring break kryssningen har tajmats perfekt med mina tentaperioder. :huvet

Syyyr....

Arawak

Feg & talanglös
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
CB1000R
Jag har funderat på det, har inte bestämt mig än.

Jag insåg att jag aldrig skulle få med mina polare på något sådant här, så jag tog och bokade en själv. Så nu ska jag dela hytt med tre okända men det går säkert bra :yoparty

Denna droppade Armin i ASOT i torsdags. Detta är vad trance är för mig.
Lugnt och harmoniskt men ändå med driv.
[YOUTUBE-ID]<object width="480" height="295"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/FVXX5gTQcq4&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/FVXX5gTQcq4&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag insåg att jag aldrig skulle få med mina polare på något sådant här, så jag tog och bokade en själv. Så nu ska jag dela hytt med tre okända men det går säkert bra :yoparty

Denna droppade Armin i ASOT i torsdags. Detta är vad trance är för mig.
Lugnt och harmoniskt men ändå med driv.

Du kommer ha superkul! :yoparty Okända är bäst!

Jag ska fara med några gamla maskinistkompisar till Krakow den helgen, så jag missar kryssningen. :(

En gammal jazzfavvo

http://open.spotify.com/track/2ryhv5tbN953Llc5itRBpN

Last edited:

Arawak

Feg &amp;amp; talanglös
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
CB1000R

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Vi kanske ska summera ihop tråden då? "Tranc" är dunka-dunkamusik som, om namnet inte föregås av ett "acid-", "goa-" eller "tech-", är musik för tjejer. Dance är också dunka-dunkamusik, fast för folk som egentligen inte gillar musik men som inte tycker om att gymma i en tyst lokal. Techno är bra maskinmusik som ger lyssnaren hår på bröstet och rave är en kul fest där man spelar dunkadunkamusik och partyknarkar. Frågor på det?

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Ja fy satan vad kul det var! Och vilka människor man mötte.
Bäst under kryssen var Sophie Sugar enligt mig, vilket drag hon levererade.
Åker lätt på B&W-kryssen också! :banana

Vad kul att höra! Jag sa ju det :D
Krakow var kul men besökte mest vanliga klubbar.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning