Rackzo
piskar nordhnet
e det bara jag eller brukar man inte köra jävligt lugnt precis när man tagit körkortet?, steget mellan min gamla rg 125 o min 750 va ju ganska stort, så man tog det ju jävligt försiktigt i början, nu när man lärt känna hojen vågar man ju mer, o på så sätt ökar riskerna för att det går åt helvete, det e ju precis lika lätt att köra ihjäl sig på en 600 som på en r1:a. har man råd med en r1 o vill ha en sån så ska man såklart köpa en,. tror ju dom flesta som krachar har haft hoj ett tag, o känner sig säkra på den. om ni kommer körande o det helt plötsligt kör ut en bil framför dig så spelar det för fan ingen roll om du har kört i 100år eller 1 vecka, inte heller om du sitter på en 125 eller en r1. trött på alla som klankar ner på oss unga som vill ha en fräck hoj, tror som sagt inte det e många som kör o krachar första året man har körkort. om det gällde bilar, tycker ni då att man borde börja med en gammal 240 för att klara av effekten, för att sen vid 40års ålder kunna köpa sig en corvette? när det gäller försäkring så e man ju bara korkad om man skenförsäkrar! betalar bolagen ut nått om man kör o krachar morsans hoj?