Exakt jag gillar svaret "de som kan ska försäkra på sig själva", snacka om att rättfärdiga hela grejen med skenande
Dock tror jag aldrig man kan få stopp på detta speciellt inte via et forum, jag bara förvånas om hur förbannat korkade folk är som berättar för sina hojbröder att de blåser dem och sedan inte skäms ett dugg, utan de blir rasande på de som gjort rätt för sig och sedan förvandlas alltihop till jakt på de som vågade säga til personen, ofta med en del anhängare till skenförsäkringar.
Inte sällan tas de mest extrema och ovanliga exempel upp och aldrig det som det vekligen är nämligen smågrabbar som inte har råd att försäkra hojen men som ändå bara måste ha helförsäkring för att de tänker vurpa var år.
Men jag antar att det alltid finns en stor klick av de där som åker gratis på andras bekostnad.
Tur att vi är så snälla, för annars borde väl en knogmacka utdelas tycker jag.
Visst bolagen luras de med men detta gör det ju inte bättre direkt och rättvisa är nåt vi andra tycker är förbannat viktigt, ska vi dras med höga premier så käns det ju mindre kul att andra genom korkade kryphål får betala mindre.
Upponervända världen, ganska typiskt SH, de som blir offer och förlorar är de som gjort det enda rätta.
OBS allmänt riktat inlägg.