Nicke
Raj raj raj
- Gick med
- 9 Mar 2003
- Hoj
- SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Jag kan knappast stoppa honom heller utan kan bara skriva vad jag tycker. Bara för att man kan så behöver det inte betyda att det är rätt.
Jag antar att du också har varit reggad länge och har varit med om 1000 såna här diskussioner. Det jag retar mig extremt på är att många anser att de har råd fast de inte har det. 50-100' till hojen kan vilken jävla stekare som helst fixa fram men sen ska man inte betala försäkring efter vilken ålder och erfarenhet man har. Det tycker jag är totalt f***ed up.
Jag antar att du också har varit reggad länge och har varit med om 1000 såna här diskussioner. Det jag retar mig extremt på är att många anser att de har råd fast de inte har det. 50-100' till hojen kan vilken jävla stekare som helst fixa fram men sen ska man inte betala försäkring efter vilken ålder och erfarenhet man har. Det tycker jag är totalt f***ed up.
Dr Gixxer skrev:Låt grabben köpa en fin hoj och försäkra den som han vill, det är hans och hans fars val.