Självklart kommer han inet köra den som strypt, den är i princip okörbar när den är strypt.
"skulle ingen krascha" hahahaha, titta lite på statistik, många yngre kraschar, det gör de oavsett om de själv betalar försäkringen eller pappa Bengt 52.
Bolaget måste ändå betala ut samma pengar, men har då fått in mindre pengar från början, herregud vad är det som är så svårt att förstå?
Men de unga är inte ensamm NEJ, men det är en del av problemet vi har med denna klass och premierna som snart antagligen gör det omöjligt att äga sånna hojar för annat än 40 plus folk.
klass 7 lockar dessutom kraschkungarna för att de är de häftigaste hojarna, en ond cirkel.
Mer personliga försäkringar skulle jag välkomna, där jag betalar min försäkring för det jag har ställt till, där jag inte får låna ut hojen till någon annan, kanske under en viss ålder.
Jo jag vet att det kan bli trassligt att sälja, men man kan ju tänka sig nån slags försäkring som köparen tar under ett par veckor när han provkör för att på så sätt hålla försäkringen.
Eller kanske bort med vagnskadan på hojar äldre än 2 år.
Ja inte fasen vet jag?