Skitfrän MC inbjuder till körning..

Dark_Messenger

Guest
Ehh.. behöver jag påminna om att jag sitter på IT-avdelningen. Vi har aldrig tråkigt. Vi gör ju vad vi vill *S* När vi inte har ngt att göra så läser vi andras mail etc.. *ironi*

Fin omskrivning för datanörd!:hihi

Fråga Kermit och du får svar i stil med:
- Riktiga män ska lukta svett, bära brynja med ketchupfläckar, kalla sin flickvän för kärring osv..:rolleyes:

Pizzabagarn

Guest
Öppna upp ert forum då :mad:

Jag vill spamma och lära mig allt om skägg kontra multitasking........eller vill jag det :va :D

Dark_Messenger

Guest
Öppna upp ert forum då :mad:

Jag vill spamma och lära mig allt om skägg kontra multitasking........eller vill jag det :va :D

Du vill inte det. Jag lovar. :hihi

Vi ska öppna upp...en del praktiska saker som måste lösas först bara. Jag lovar att elda lite under baken på "IT-avdelningen" :rofl Bwahahaha!

Pizzabagarn

Guest
Du vill inte det. Jag lovar. :hihi

Vi ska öppna upp...en del praktiska saker som måste lösas först bara. Jag lovar att elda lite under baken på "IT-avdelningen" :rofl Bwahahaha!

Vi tackar för att ni är så ärliga....spara multitaskingen till någon annan då :tummenupp

Skrik till när forumet öppnas så skall det spammas :D

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
Yamaha R1 - White Edition
Ehum.. Jag får väl ta tag i saken o öppna forumet då.. Vi måste ju få in lite friskt blod till våran totalt nedsmittade klubb..

Förövrigt väldigt kul att ni är intresserade att hänga på vårat forum.. Känsliga personer bör dock fundera både en o två ggr innan dom hoppar in där när det väl öppnar! :D

Last edited:

Dark_Messenger

Guest
Ehum.. Jag får väl ta tag i saken o öppna forumet då.. Vi måste ju få in lite friskt blod till våran totalt nedsmittade klubb..

Förövrigt väldigt kul att ni är intresserade att hänga på vårat forum.. Känsliga personer bör dock fundera både en o två ggr innan dom hoppar in där när det väl öppnar! :D
Äsch så farligt är det inte:va
Förövrigt står det stiiiillll nu...! :mad:

Last edited:

Pizzabagarn

Guest
Obs! Offtopic

Skägg + multiTASKing påminner mig om en svensexa jag var på.

De limmade fast ett skägg av riktigt hår på stackarn. Såg jävligt bra ut.
Senare samma kväll uppdagades att de flesta av grabbarna inte hade ett grässtrå i de nedre regionerna varefter det gick upp ett ljus för den tidigare skäggprydde grabben.

krokus

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
kawasaki zzr 600
hojåka

som nyinflyttad nyköpingstjej med dålig koll på vägnätet hänger jag gärna med,kör kawa zzr 600 i lagom tempo...:)

Liket

The One and Only
Gick med
10 Mar 2006
Hoj
Yamaha XT 600 -01 & Husqvarna 256 -68
Nån som har koll på 1:a maj tåget :va Tid & plats???

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
Osäker på tid, men det brukar ju vara samling vid Motorhuset.
Har för dålig internetuppkoppling just nu, men sök på forumet.. Tror det finns någon tråd om det??

Klart vi ska åka 1:a maj också! :yoparty

Lundberg

Nu har jag verkligen en drömhoj!
Gick med
9 Oct 2006
Hoj
Honda CBR600F 2011
Hmm är en gammal Katrineholms bo (numera 08) välkommen på en tur?

Om man vågar det föresten nyköpingssnuten har förpestat mitt liv tillräckligt kom jag på! :)

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
Hmm är en gammal Katrineholms bo (numera 08) välkommen på en tur?

Om man vågar det föresten nyköpingssnuten har förpestat mitt liv tillräckligt kom jag på! :)

Du är givetvis välkommen! Tror inte du behöver vara allt för rädd för Haffa. Senast såg vi inte en enda på hela dagen vi var ute. Vi försöker hålla oss borta ifrån dom.

Lundberg

Nu har jag verkligen en drömhoj!
Gick med
9 Oct 2006
Hoj
Honda CBR600F 2011
Du är givetvis välkommen! Tror inte du behöver vara allt för rädd för Haffa. Senast såg vi inte en enda på hela dagen vi var ute. Vi försöker hålla oss borta ifrån dom.

Fan vad kul! Perfekt ursäkt hemma har man också! Det börjar ju bli dags att hälsa på sin kära gamla mor! Inte kan jag rå för att Nyköping ligger längst med vägen till K-holm! :yoparty

Dark_Messenger

Guest
som nyinflyttad nyköpingstjej med dålig koll på vägnätet hänger jag gärna med,kör kawa zzr 600 i lagom tempo...:)

:Rockbanan Ser vi fram emot. Finns alldelles för få hojåkartjejer! :tummenupp

..Vi försöker hålla oss borta ifrån dom.

:nicka :mad:

Fan vad kul! Perfekt ursäkt hemma har man också! Det börjar ju bli dags att hälsa på sin kära gamla mor! Inte kan jag rå för att Nyköping ligger längst med vägen till K-holm! :yoparty

Ta med mamma vetja! Hon kan sitta på bönpallen. Vi uppmuntrar aktiviteter med äldre människor. Allt för hennes bästa! :näsblod

Last edited:
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...