Skitfrän MC inbjuder till körning..

Lundberg

Nu har jag verkligen en drömhoj!
Gick med
9 Oct 2006
Hoj
Honda CBR600F 2011

Ta med mamma vetja! Hon kan sitta på bönpallen. Vi uppmuntrar aktiviteter med äldre människor. Allt för hennes bästa! :näsblod

Hmm måste förstärka fjädringen på min lilla hoj först men när jag hade duken så fick hon åka med några meter! *s*

Fast den här gången får hon hålla sig till att fixa middag på kvällen! :)

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev

Lite probs här Johan, jag måste coacha småchipparna i ett basketslutspel på söndan. Tror inte de går så långt, lägger mig på tanken så fort vi är klara men kan nog inte ansluta innan lunch. Mailar mobbenr så kan du uppdatera mig på var ni är. Raggar upp nån annan som samlar ihop de 08:eek:r som vill vara med.

See ya :)

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
Yamaha R1 - White Edition
Lite probs här Johan, jag måste coacha småchipparna i ett basketslutspel på söndan. Tror inte de går så långt, lägger mig på tanken så fort vi är klara men kan nog inte ansluta innan lunch. Mailar mobbenr så kan du uppdatera mig på var ni är. Raggar upp nån annan som samlar ihop de 08:eek:r som vill vara med.

Tja,

Hehe, vilka oanade talanger du besitter! basketcoach!!!! :tummenupp
Maila mig på zoogarden@hotmail.com eller skicka PM här på sporthoj, så byter vi nummer.

Sen löser vi det där utan några problem. Lycka till med coachningen!

Liket

The One and Only
Gick med
10 Mar 2006
Hoj
Yamaha XT 600 -01 & Husqvarna 256 -68
Okej. Då kör vi på de.. Fan, inte ens sovmorgon när man e ledig! Illa:tungan

Lundberg

Nu har jag verkligen en drömhoj!
Gick med
9 Oct 2006
Hoj
Honda CBR600F 2011

Hej kommer ni skriva här vart det blir samling i 08 området? Vore ju kanon att få några att åka ner med! :)

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
Hej kommer ni skriva här vart det blir samling i 08 området? Vore ju kanon att få några att åka ner med! :)

Tja,

Jag kommer åka upp till sthlm eller södertälje, för att hämta en kille som ska övningsköra. Så om du/ni vill så kan vi ju ses någonstans däromkring?

Nice_boy

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
2011, BMW S1000RR
En fråga! Hur många mil blir det ni ska köra ungefär? Håller på o köra in min hoj för hundra mila servicen..

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
En fråga! Hur många mil blir det ni ska köra ungefär? Håller på o köra in min hoj för hundra mila servicen..

Vi är inte klara med vilka vägar vi ska åka. Förmodligen bestämmer vi det på lördagkvällen efter att vi har åkt och rekat lite..

Senast vi hade körning så vart det väl ungefär 25mil har jag för mig. Skulle tippa på att det kanske blir något liknande?? Hur långt vill du åka??

Kollar man vädret på tv4 så verkar det bli riktigt kanon..:D

Ja, vi har ju bokat toppenväder :D

Vi testar med en samling här så får vi se hur många 08:eek:r som dyker upp:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=154445

UNDERBART!!!! Kul att ni dyker ner!

Last edited:

Nice_boy

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
2011, BMW S1000RR
Vi är inte klara med vilka vägar vi ska åka. Förmodligen bestämmer vi det på lördagkvällen efter att vi har åkt och rekat lite..

Senast vi hade körning så vart det väl ungefär 25mil har jag för mig. Skulle tippa på att det kanske blir något liknande?? Hur långt vill du åka??
Jag vill åka hur långt som helst :D fan vill ju med o gasa :yoparty mätaren står på 67 mil nu! så runt 30 till 40 mil vill man ju åka :)

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
Last edited:

Pizzabagarn

Guest
Bangar tyvärr söndagens körning pga pyssel med båten.
På lördag kommer jag dock träffa vissa av er så jag är glad ändå :)

(Den egentliga orsaken till varför jag inte kommer är att jag inte fått tillbaka mitt skinnställ och har därför efter moget övervägande valt att stanna hemma som en följd av de goretexfetto-bilder som finns ute på nätet)

/Ilija

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...