Skitfrän MC inbjuder till körning..

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
Yamaha R1 - White Edition
Hahaha! Du kommer bli klockren i våran "interna-mobbnings-tråd" på våran hemsida. Ska genast sätta igång med arbetet att öppna upp vårat forum. Har lite lugnt på jobbet idag, så borde hinna med en del..

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
Yamaha R1 - White Edition
Tack för igår! Kul att det kom så mycket folk!

Vi söker efter fotografer.. Någom som tog kort och vill få dom publicerade på våran hemsida?? Skicka gärna korten till zoogarden@hotmail.com eller posta dom här.

EvilBarbie

vinter dystert
Gick med
21 Oct 2004
Hoj
r6
Lika trevligt som förra gången. Kul att det var så många som körde. Tråkigt bara att dagen gick så fort. . .

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Tackar tackar för en trevlig tur..

Mejlar lite bidler ikväll ifall jag hinner..

/Lännström

Lundberg

Nu har jag verkligen en drömhoj!
Gick med
9 Oct 2006
Hoj
Honda CBR600F 2011
Hej alla,

Tack för en kul tur igår!

Själv åkte jag vägen förbi Gnesta mot järna hem efter ett stop i Katrineholm! Och vilka stod efter Gnesta och mätte hastighet! Jo mister haffa så klart!

Första gången i mitt liv som en polis har gjort tummen upp till mig! Han skulle bara vetat att jag såg honom på en mils avstånd så jag höll 70 i evigheter kändes det som!

I alla fall roliga vägar! Kanon väder och massor av trevligt folk! Precis som det ska vara! Snyggt jobbat! :tummenupp

DEEMON

?
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Flera men bara Hondor
Hej alla,

Tack för en kul tur igår!

Själv åkte jag vägen förbi Gnesta mot järna hem efter ett stop i Katrineholm! Och vilka stod efter Gnesta och mätte hastighet! Jo mister haffa så klart!

Första gången i mitt liv som en polis har gjort tummen upp till mig! Han skulle bara vetat att jag såg honom på en mils avstånd så jag höll 70 i evigheter kändes det som!

I alla fall roliga vägar! Kanon väder och massor av trevligt folk! Precis som det ska vara! Snyggt jobbat! :tummenupp

Vaa var i gnesta?
Tog oxå den vägen hem och inte hann jag se nån polis:gnissla
Fast det var bra tempo så man kanske hade lite tunnel seende:D

Liket

The One and Only
Gick med
10 Mar 2006
Hoj
Yamaha XT 600 -01 & Husqvarna 256 -68
Lika trevligt som förra gången. Kul att det var så många som körde. Tråkigt bara att dagen gick så fort. . .

Tack för söndagen allihopa! Håller med Carro här.. Väldigt kort sträcka planerad:gnissla ! Tur att dom Fräna lyckades övertala mig att sen åka vidare ner till söderköping också!:D

Hoppas Tomten också hade en trisam dag!!!!!!!:rofl

Lundberg

Nu har jag verkligen en drömhoj!
Gick med
9 Oct 2006
Hoj
Honda CBR600F 2011
Vaa var i gnesta?
Tog oxå den vägen hem och inte hann jag se nån polis:gnissla
Fast det var bra tempo så man kanske hade lite tunnel seende:D

Jag åkte visserligen inte hem förens vid sex tiden på kvällen så dem kanske inte stod där när du åkte!

Men du vet när man tar rondelen ut från Gnesta så har du bullerplank på höger sida och efter så ser du en ganska hög uppförsbacke!

Efter den backen så kommer det som en svacka där man ser långt framför sig, i uppförsbacken efter den svackan så finns en liten rastplats där stod dem! Dem har laserpistolen på en jättehög pinne så att dem kunde mäta en nere i svakan redan!

Förmodligen för att vissa bilar tappar lite fart i uppförsbacken och då får dem ju inte in lika mycket pengar!

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy