Starstriker skrev:Sånt där får mig att må riktigt illa, nästan spyfärdig. Fy fan
ooh, fy fan. håller med dej.
nu vände sej lixom magen ut&in
Starstriker skrev:Sånt där får mig att må riktigt illa, nästan spyfärdig. Fy fan
Keihin skrev:För att citera en erkänd filosof: "Djur äro djur och där för lider de icke".
/K
KarlJohan skrev:Har bara en fråga till dig Keihin.
Hur gjorde du för att bli SÅ DJÄVLA DUM I HUVUDET?! :kocko
spaceman skrev:Han fick kankse en pil genom huvudet...
KarlJohan skrev:Har bara en fråga till dig Keihin.
Hur gjorde du för att bli SÅ DJÄVLA DUM I HUVUDET?! :kocko
Keihin skrev:Du kanske ska fundera igenom din avatartext.
/K
KarlJohan skrev:Det är lugnt Keihin, man kan ju inte förvänta sig att en person med så grova karaktärsproblem som du ska ha ens en tillstymmelse till humor..
Keihin skrev:Ett försynt påpekande, det verkar inte vara jag som har psykologiska problem, verkar som om du bör prata med ditt andra jag om det.
Keihin skrev:För att citera en erkänd filosof: "Djur äro djur och där för lider de icke".
/K
TurboJugend skrev:Så du tycker det var ok att skjuta hunden, eller vad?
Instämmer helt med dig Blir så jävla arg och ledsen när man får höra sånna här jävla historier, hurfan är vissa funtade?!Caba skrev:Ge den skyldige som sköt hunden samma läxa!!!!
Det är ju inte för omänskligt,, om hunden kunde överleva kan man ju kolla om den skyldige också gör det. Följer bara ordspråket,, behandla andra som du själv vill bli behandlad.
Blir så förbannad på folk som utnyttjar olika situationer hos individer som inte kan försvara sig.
Visst göran Persson = en hamster(fet en)Nexor skrev:Männsikor=djur, så det är lite korkat å säga så....
Keihin skrev:Nja, det har jag väl inte sagt? Läs, tänk igen, skriv.
/K
TurboJugend skrev:Frågetecken betyder fråga. Kanske är du som ska läsa igen. Vad ville du ha sagt med ditt uttalande då?
Keihin skrev:Jag tar inte ställning, jag bara konstaterar fakta.
/K
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |