MikkE
Guest
Skulle nästan inte tveka en sekund. Har själv två hundar som är ens bästa vänner.Azash skrev:Finns tillfällen då man aldrig slutat slå.
Skulle nästan inte tveka en sekund. Har själv två hundar som är ens bästa vänner.Azash skrev:Finns tillfällen då man aldrig slutat slå.
MikkE skrev:Skulle nästan inte tveka en sekund. Har själv två hundar som är ens bästa vänner.
Keihin skrev:Jag tar inte ställning, jag bara konstaterar fakta.
/K
honkiie skrev:Vilken erkänd filosof var det som sa dessa fakta då och hur dum var han? Det finns erkända nynazister som säger att förintelsen aldrig ägde rum, jag antar att du litar på dom också.
The-PatriX skrev:kulturen Sverige Vs. Mexico är annorlunda
Markus skrev:Du är inte så vass på geografi va? New Mexico är en stat i USA.
Det kan visst vara ett barn, med compoundbåge så behöver man inte vara stark för att kunna få fart på pilen..2fast4hjo skrev:Pilen bör ha haft en bra kraft/fart för att kunna göra en sådan skada, knappast gjort av ett barn om denna inte har erfarenhet av att skjuta båge tidigare. Att bara "skjuta iväg en pil" är svårare än vad det ser ut.
http://www.skovdebagskytte.surf.to/
The-PatriX skrev:Må de säga, deras filosofi det, en filosofi kan alldrig vara fel, den kan däremot låta befängd i lyssnarens öra. Därför det finns miljoner och åter miljoner filosofier
sven666 skrev:"jag har trots mina 10 tummar och obefintliga datavetande lyckats göra en hojfilm, var tanka upp den?"
Azash skrev:Finns tillfällen då man aldrig slutat slå.
sharpedge skrev:Det kan visst vara ett barn, med compoundbåge så behöver man inte vara stark för att kunna få fart på pilen..
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|