Ditt inlägg är otydligt, jag har autism, won't work.Hur kan det vara oansvarigt att rösta på ett parti som redan idag har problem att fylla sina platser, eller har det löst sig?
Vad skulle hända om SD faktiskt tar sig dit du tror och hoppas?
Ditt inlägg är otydligt, jag har autism, won't work.Hur kan det vara oansvarigt att rösta på ett parti som redan idag har problem att fylla sina platser, eller har det löst sig?
Vad skulle hända om SD faktiskt tar sig dit du tror och hoppas?
Ditt inlägg är otydligt, jag har autism, won't work.
Skulle SD visa sig starka och göra allt det som väljarna hoppas på.
Kommer de att stänga gränserna och se till att de som inte har starka skäl att stanna får lämna landet?
Kommer läget för våra äldre klart att förbättras?
Det räcker väl med dessa två frågor då det är dessa som hörts mest.
Jag undrar bara om det är rimligt att tro att de kan uppfylla väljarnas önskningar.
**Jag säger inte att nuvarande partier gör det, men det verkar som om det SD vinner på är att väljarna är övertygade om att SD skiljer sig från övriga partier och faktiskt kommer att stå för det de säger.
Jag är varken naiv eller idealist men svaret är ja på båda. Vad du nu menar med att stänga gränserna.Skulle SD visa sig starka och göra allt det som väljarna hoppas på.
Kommer de att stänga gränserna och se till att de som inte har starka skäl att stanna får lämna landet?
Kommer läget för våra äldre klart att förbättras?
Det räcker väl med dessa två frågor då det är dessa som hörts mest.
Jag undrar bara om det är rimligt att tro att de kan uppfylla väljarnas önskningar.
**Jag säger inte att nuvarande partier gör det, men det verkar som om det SD vinner på är att väljarna är övertygade om att SD skiljer sig från övriga partier och faktiskt kommer att stå för det de säger.
Jag är varken naiv eller idealist men svaret är ja på båda. Vad du nu menar med att stänga gränserna.
Målet är inte att SD skall ha ensamt herravälde, målet är att vi skall ha en rimlig invandring. De övriga partierna är bevisligen totalt oförmögna att se till att så sker, så vad annat än att hoppas kan man göra, man har inget trovärdigare alternativ i alla fall.
Jag vet inte, kan någon politisk reform genomföras tillräckligt fort?Det finns vad jag förstår några stycken som hoppas helt få stopp på allt vad invandring heter om SD får majoritet.
Jag förstår vad målet är, men frågan är hur det ska genomföras. Kommer det att kunna göras så snabbt att väljarna blir nöjda?
Du baserar alltså dina inlägg på den vagaste förklaring jag någonsin hört?Det finns vad jag förstår några stycken som hoppas helt få stopp på allt vad invandring heter om SD får majoritet.
Jag förstår vad målet är, men frågan är hur det ska genomföras. Kommer det att kunna göras så snabbt att väljarna blir nöjda?
Det finns vad jag förstår några stycken som hoppas helt få stopp på allt vad invandring heter om SD får majoritet.
Det är inte Sverige partiet du tänker på? Jag har inte läst eller hört att Sd vill stoppa all invandring? Kanske missat det isåfall.
Jag säger inte att partiet vill stoppa all invandring.
Jag ser många kommentarer från väljare där de skriver om att stänga gränserna.
Var ser du det?
Har du åsiktsregistrerat, eftersom du kan påstå att det är just SDväljare som skriver det?
Påminnelse:Har du bara personangrepp kvar?
Påminnelse:
"Fast det äckligaste jag läst i tråden var antydan att den egentliga skulden för dådet ligger i en oansvarig invandringspolitik. Som att skolmördaren tvingats till detta av ondskefulla politiker."
Kommer det någon hänvisning till var du läste det, eller var det bara fantasier?
Ge upp, målet helgar medlen....
Är det inte relevant för tråden att få exempel på vad som triggar galningar?
Ge upp, målet helgar medlen....
Menar han inlägg #4 ?
"Det här är resultatet av en oansvarig 7klöverspolitik"
Och nu har ytterligare en skadad avlidit:
http://www.dn.se/nyheter/sverige/lararen-som-skadades-i-skolattacken-avliden/
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari