Skriv-vad-du-vill-tråden

"Rask"

Guest
Så du menar att det inte är övningar inför den nya Wallander filmen :va :rolleyes: :tungan

Enligt polisens kartläggning har ni dessa grupperingar med stark fotfäste:

HA, Red Devils mc, Red and White crew, Bandidos, X team, Brödraskapet Wolfpack, Original Gangsters, Naserligan, Tigrarna, South side Pushers (numera xteam anslutet),Gangsta Albanish Thug unit.

Det räcker nog till en 20 Wallanderfilmer :huvet

Era poliserchefer där nere har verkligen lyckats med prioriteringen :rolleyes:
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Nu inbillar du dej bara :lol

Näää :hoppa det gör jag inte. Har även tänkt ta en tur med hojen idag

Enligt polisens kartläggning har ni dessa grupperingar med stark fotfäste:

HA, Red Devils mc, Red and White crew, Bandidos, X team, Brödraskapet Wolfpack, Original Gangsters, Naserligan, Tigrarna, South side Pushers (numera xteam anslutet),Gangsta Albanish Thug unit.

Det räcker nog till en 20 Wallanderfilmer :huvet

Era poliserchefer där nere har verkligen lyckats med prioriteringen :rolleyes:

:D Ja men om man har alla på ett ställe så är det lättare att hålla koll på dom. Dessutom om man har tur så slår dom ut varandra :yoparty

Men glömde du inte några grupper nu :va har för mig att det finns även Outlaws som bla finns i Sjöbo
 
Last edited:

"Rask"

Guest
Näää :hoppa det gör jag inte. Har även tänkt ta en tur med hojen idag



:D Ja men om man har alla på ett ställe så är det lättare att hålla koll på dom. Dessutom om man har tur så slår dom ut varandra :yoparty

Men glömde du inte några grupper nu :va har för mig att det finns även Outlaws som bla finns i Sjöbo


Njae de kan ju iofs ha öppnat nåt chapter där nyligen men de finns i Åtvidaberg, sthlm, o gävle...
 

"Rask"

Guest
Dom har varit här i minst några år :) men exakt när dom kom vet jag inte.



Det var ju skönt ;)

Ok men de håller nog ganska låg profil med tanke på vad de utsats för av Bandidos, X team o Solidos mc. Men OL har fått backning av Rough creed mc o Loyalty BFL Sweden som ni också har där nere :tungan
Hursomhelst får de gärna sanera själva i sina led, polisen har ju ingen makt att rå på dem...

Nä nu skall jag o Kakan ut o träna bakhjul :tummenupp
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Ok men de håller nog ganska låg profil med tanke på vad de utsats för av Bandidos, X team o Solidos mc. Men OL har fått backning av Rough creed mc o Loyalty BFL Sweden som ni också har där nere :tungan
Hursomhelst får de gärna sanera själva i sina led, polisen har ju ingen makt att rå på dem...

Nä nu skall jag o Kakan ut o träna bakhjul :tummenupp

:lol :va jag börjar undra om du inte vill vara med i nåt av de där gängen som har sån koll på dom :tungan :arsele

:fatta! jag ska inte alls ut å åka nå bakhjul :tungan de får du göra. Jag kör på två jag :)
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:huvet söp smhi till i dag eller :va solen är helt borta och allt man ser när man tittar upp är en grå sörja och en del ställen är de helt mörkt på :3freak och enligt smhi´s kartor över sthlm i dag ska de vara sol och + 12-13 grader....va hände med det vädret då :va
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Det har haglat här?????
O åskat... och just nu fortsätter det regna. Jag har ju hojen till jobbet??? O skinnställ. Eeeeeeek.
What the f--k. *morr*
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
BARA sossar på SMHI !:fakta :huvet
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
:huvet söp smhi till i dag eller :va solen är helt borta och allt man ser när man tittar upp är en grå sörja och en del ställen är de helt mörkt på :3freak och enligt smhi´s kartor över sthlm i dag ska de vara sol och + 12-13 grader....va hände med det vädret då :va


:D jag tog solen :yoparty

Här är det fortfarande fint väder och det var skönt att köra en tur med hojen. Även om de höll på att lägga ny tjära på ett ställe :3freak

BARA sossar på SMHI !:fakta :huvet

Är det därför jag har tumme med solen och inte du :tungan
 
Last edited:

"Rask"

Guest
Nu har jag mejlat smhi angående deras smärre felberäkningar :D
Vi får väl se om de svarar...
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top