Skriv-vad-du-vill-tråden

"Rask"

Guest
Man skall inte kasta sten i glashus...Om min är en glidare vad är då era?
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
En jäkla kossa i en BMW bytta fil rakt ut framför mig och det slutade med en krock som resulterade i att jag saknar en högerblinker och en vänsterspegel och har fått repor på min fin fina hoj.. O sen drog hon????
Har dock ett vittne som såg hela händelsen... Han körde direkt bakom mig och stannade direkt och skrek bara regnumret på bilen... Tydligen en hojåkare själ så han var väldigt bra vittne... Polisen blev inblandade direkt efter att hon dragit då det blev en smitning iom detta... De har regnummer och så...

Det mest skrattretande var egentligen när hon kom tillbaka efter ca tio minuter och sa
DU KÖRDE PÅ MIG???? Och medans hon sa det såg hon ut som ett frågetecken... Hon hade inte sett mig el bilen bakom mig för den delen??? Hur fick hon sitt körkort???
Hon började häva ur sig saker som
DET VAR EN LASTBIL!!!(hon stod nämligen bakom en lastbil vid ett rödljus... Den fick ju självklart inte fart tillräckligt fort när det blivit grönt och jag var i filen bredvid och skulle köra om då det blivit grönt... Då bytte hon fil utan att ens tänka att det kanske kunde vara nån där),
MINA KOMPISAR SÄGER ATT DET INTE VAR MITT FEL!!! DET BLIR EN FIL DÄR FRAMME????? (vad nu det har med saken att göra. *asg*) Och sen...
DET VAR INTE DITT FEL OCH DET VAR INTE MITT FEL DET BLEV BARA EN OLYCKA????

What???
Sen drog hon igen innan polisen kom??? Så hon smet två gånger???

Vad är det för människor som tillåts ta körkort?????
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
En jäkla kossa i en BMW bytta fil rakt ut framför mig och det slutade med en krock som resulterade i att jag saknar en högerblinker och en vänsterspegel och har fått repor på min fin fina hoj.. O sen drog hon????
Har dock ett vittne som såg hela händelsen... Han körde direkt bakom mig och stannade direkt och skrek bara regnumret på bilen... Tydligen en hojåkare själ så han var väldigt bra vittne... Polisen blev inblandade direkt efter att hon dragit då det blev en smitning iom detta... De har regnummer och så...

Det mest skrattretande var egentligen när hon kom tillbaka efter ca tio minuter och sa
DU KÖRDE PÅ MIG???? Och medans hon sa det såg hon ut som ett frågetecken... Hon hade inte sett mig el bilen bakom mig för den delen??? Hur fick hon sitt körkort???
Hon började häva ur sig saker som
DET VAR EN LASTBIL!!!(hon stod nämligen bakom en lastbil vid ett rödljus... Den fick ju självklart inte fart tillräckligt fort när det blivit grönt och jag var i filen bredvid och skulle köra om då det blivit grönt... Då bytte hon fil utan att ens tänka att det kanske kunde vara nån där),
MINA KOMPISAR SÄGER ATT DET INTE VAR MITT FEL!!! DET BLIR EN FIL DÄR FRAMME????? (vad nu det har med saken att göra. *asg*) Och sen...
DET VAR INTE DITT FEL OCH DET VAR INTE MITT FEL DET BLEV BARA EN OLYCKA????

What???
Sen drog hon igen innan polisen kom??? Så hon smet två gånger???

Vad är det för människor som tillåts ta körkort?????


new_hmm.gif


Varför komma tillbaka för att säg att det var ingens fel det bara blev så :confused:
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
new_hmm.gif


Varför komma tillbaka för att säg att det var ingens fel det bara blev så :confused:

Bra fråga... O det hon gjorde var ju egentligen att vi verkligen kunde bekräfta att det var det regnummer vi sa från början... Smitning blev det ju oavsett eftersom hon drog...
Fattade inte alls hur hon var funtad...
Polisen har min redogörelse och hennes signalement så vi får väl se... Polisen har oxå uppgifter på mitt vittne... Och sen har jag nummer till en till som åkte åt andra hållet och vände för att ge sina uppgifter oxå.
vilka snälla människor det finns. :)
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top