Skriv-vad-du-vill-tråden

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Bra fråga... O det hon gjorde var ju egentligen att vi verkligen kunde bekräfta att det var det regnummer vi sa från början... Smitning blev det ju oavsett eftersom hon drog...
Fattade inte alls hur hon var funtad...
Polisen har min redogörelse och hennes signalement så vi får väl se... Polisen har oxå uppgifter på mitt vittne... Och sen har jag nummer till en till som åkte åt andra hållet och vände för att ge sina uppgifter oxå.
vilka snälla människor det finns. :)


:tummenupp :tummenupp verkade vara många som reagerade på hur hon gjorde. Sen förstår jag inte sättet att byta fil för att den framför kommer igång långsamt vid ett rödljus.
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
:tummenupp :tummenupp verkade vara många som reagerade på hur hon gjorde. Sen förstår jag inte sättet att byta fil för att den framför kommer igång långsamt vid ett rödljus.

Jo verkligen...
Nej ska man komma iväg innan bilen (särskilt lastbilar) framför vid ett rödljus får man för helvete fatta att man ska vara i den andra filen från början... :D
 

Dr.Bike

Guest
Allting söder om Södertälje är Danmark:mad: I'm going to be in shitload of trouble now...

Södertälje?
Nej allt söder om Mälaren är Skåne/Danmark/Whatever... :blah


P.S Var och besiktigade hojen nyss! - Nu får ni se upp, för den gick igenom! :rock
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Precis eller acceptera att det går lite långsamt vid det här rödljuset :)

Ja precis. Men som sagt. Jäkla kossa. Fan vad förbannad jag är...
Hoppas på att polisen gör sitt jobb nu och faktiskt lyckas hitta henne...
Vill ju inte ha repor på min fina älskling... *morr*
 

"Rask"

Guest
Ja precis. Men som sagt. Jäkla kossa. Fan vad förbannad jag är...
Hoppas på att polisen gör sitt jobb nu och faktiskt lyckas hitta henne...
Vill ju inte ha repor på min fina älskling... *morr*


Skall vi slå vad om en fika att det inte kommer hända nånting från polisens sida? Bättre o leta upp kärringen eller deras företag eller vad fan bilen stod på...har du tur kanske du får en kamel eller nåt i kompensation...
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Skall vi slå vad om en fika att det inte kommer hända nånting från polisens sida? Bättre o leta upp kärringen eller deras företag eller vad fan bilen stod på...har du tur kanske du får en kamel eller nåt i kompensation...

Nu för tiden är polisen bra på att utreda trafikbrott, antagligen för att det är civila som utreder dessa brott!!
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Men annars så har vi ju adressen till bilägaren. *asg*
Vi får se vad som händer...
Jag ringde mitt försäkringsbolag o gav dem bilens regnummer så de ska försöka ta reda på vilket försäkringsbolag bilen står på osv...
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Men annars så har vi ju adressen till bilägaren. *asg*
Vi får se vad som händer...
Jag ringde mitt försäkringsbolag o gav dem bilens regnummer så de ska försöka ta reda på vilket försäkringsbolag bilen står på osv...

Ibland är Tant bra att känna, näääääää för det mesta är Tant bra att känna:yoparty
 

"Rask"

Guest
Nu för tiden är polisen bra på att utreda trafikbrott, antagligen för att det är civila som utreder dessa brott!!

Jasså finns det civila kvar inom polisen? Götblad är tvungen att spara 60milj i år o därmed tas många alla civila tjänster bort vilket i sin tur leder till att man är tvungen att sätta poliser på dessa specialrekryterade tjänster. Jag inte riktar kritik mot poliser utan deras riktlinjer de är tvungna att jobba efter, men det spelar väl igentligen ingen roll hur många de lagför då vi har brist på åklagare och domstolar...
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Att ha sex med de över 20 är självklart......30 är lyx.......över 40 är en bonus......att ha sex med de över 60 är äldreomsorg........över 70 är aktiv dödshjälp.
:D :D



På skylten utan för puben står det:
"GRATIS ÖL TILL DEN SOM KLARAR TESTET!"
En kille blir nyfiken, så han går in och frågar bartendern vad testet går ut på.
- Först måste du svepa en liter Tequila utan att röra en min, säger bartendern. Han fortsätter:
- På bakgården finns det en alligator med en rutten tand, du måste dra ut den med dina bara händer. Och sist av allt: På tredje våningen finns det en kvinna som aldrig har fått orgasm, du måste se till att hon får det.
Killen funderar ett kort tag och säger sedan:
- Hur gärna jag än skulle vilja ha gratis öl, så är det inte värt det. Till att börja med måste man vara helt galen för att dricka en liter Tequila, och sen blir det ju bara värre och värre.
Tiden går och efter att killen har druckit ett par stora stark, svamlar han fram:
- Va e ren där tequilan?
Han tar flaskan och klunkar i sig hela litern utan att röra en min. Därefter raglar han ut genom bakre utgången och snart hör gästerna en massa stök och bök från bakgården och sen blir det tyst. Då snubblar mannen in i baren igen med kläderna sönderslitna och en massa rivmärken över hela kroppen.
- Så där ja, säger han stolt. Var är den där kvinnan med den ruttna tanden?
:lol:lol
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Jasså finns det civila kvar inom polisen? Götblad är tvungen att spara 60milj i år o därmed tas många alla civila tjänster bort vilket i sin tur leder till att man är tvungen att sätta poliser på dessa specialrekryterade tjänster. Jag inte riktar kritik mot poliser utan deras riktlinjer de är tvungna att jobba efter, men det spelar väl igentligen ingen roll hur många de lagför då vi har brist på åklagare och domstolar...

Då är du felinformerad i och med att polisen anställde x antal civila brottsutredare förra året just för att ta tag i alla ärenden som ligger i balans, samt att det anställs fler åklagare på visstid just av samma anledning.
 

Dr.Bike

Guest
På en grupp vackra obebodda öar mitt i Stilla havet, har följande människor just strandat efter ett skeppsbrott:

2 italienska män och 1 italiensk kvinna
2 franska män och 1 fransk kvinna
2 tyska män och 1 tysk kvinna
2 grekiska män och 1 grekisk kvinna
2 engelska män och 1 engelsk kvinna
2 bulgariska män och 1 bulgarisk kvinna
2 japanska män och 1 japansk kvinna
2 kinesiska män och 1 kinesisk kvinna
2 irländska män och 1 irländsk kvinna
2 svenska män och 1 svensk kvinna

En månad senare på samma fantastiskt vackra öar mitt i Stilla havet, har situationen utvecklat sig som följer:

Den ena italienska mannen har dräpt den andra för att få den italienska kvinnan.
De två franska männen och den franska kvinnan lever lyckligt tillsammans i en tresamhet.
De två tyska männen har utarbetat ett exakt schema för besökstider hos den tyska kvinnan.
De två grekiska männen sover med varandra, den grekiska kvinnan städar och lagar mat till dem.
De två engelska männen väntar fortfarande på att någon skall presentera dem för den engelska kvinnan.
De två bulgariska männen tittade först länge på det ändlösa havet, därefter länge på den bulgariska kvinnan, och började simma.
De två japanska männen har faxat en situations rapport till Tokyo och inväntar instruktioner.
De två kinesiska männen har öppnat en servicebutik, en restaurant och ett tvätteri och har gjort den kinesiska kvinnan gravid, för att på sikt skaffa arbetskraft.
De två irländska männen har delat upp sin ö i Nord och Syd och har startat ett destilleri. De kan inte komma ihåg om de har haft sex med den irländska kvinnan, för de har gått in i dimman efter att de första litrarna med kokosnötswhisky blev klara. De är dock glada och tillfreds, eftersom engelsmännen inte har det minsta skoj.
De två svenska männen överväger seriöst att begå kollektivt självmord, eftersom den svenska kvinnan konstant beklagar sig över sin figur, begrundar feminismens sanna väsen, berättar varför hon kan göra allt vad de kan lika bra, påpekar nödvändigheten av att bli värdesatt och viktigheten av lika fördelning av hushålls uppgifterna, klagar över hur sand och palmer får henne att se tjock ut, påpekar hur hennes senaste pojkvän respekterade hennes åsikter och behandlade henne bättre än vad de gör, och hur hennes förhållande till sin mor är under förbättring. Deras enda glädjeämne är att skatten är lägre och vädret bättre .
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top