Road-Ragge
vägkonnessör
Hållå tjejer! Påsken närmar sig. Jag undrar: Vilken kvasttyp är snabbast? Bauhaus-piasava eller Krauta-kvast? Vileda-moppen är väl för slö antar jag?
Undrar om Eradi är i Norge, har inte sett henne inloggad på ett tag...![]()
Det var en chaufför från Lettland tror jag bestämt!Så där kan vi vara lugna....
Morron vänner!![]()
Ingen fara alls, jag ville ju ha input, det var därför jag frågade!Jag skulle vilja jobba med konstruktion och/eller problemlösning eller design, sen om det är hårdvara eller inte spelar inte så stor roll, båda delarna har sin charm...
Att jag funderar på IT är lite att jag känner en viss fallenhet för det, samtidigt som att jag känner att väldigt mycket går att göra bättre och enklare, titta bara på tex. SAS's hemsida...
Hääääääääääääääli daaaaaa....
Synd bara att man skall behöva vara i betonghelvetet och inte på fjället.
Va eeeee mitt kaffe???![]()
Meh!
Det blev ändrat till kött, ju!
Efter den 14e april börjar mitt liv igen. Då!
Godmorgon på er! Minus grader idag med
Får koka en kanna kaffe istället då.
Pfft, det gick alldeles utmärkt att ta hojen till jobbet i morse.
Enda problemet var att jag tappade känseln i fingrarna, men vad gör man inte för att få köra lite.![]()
Mm jag vet! Jag känner mig tvungen att köra 80 mil innan nästa fredag, ska lämna in hojen på 100 mila service. Bara sluta gnälla och ge sig ut och lägga lite milTyvärr så finns det knappt några tider att tillgå när det gäller service på BMW:n.
/Try
Hur går hojen förresten? Jag är lite sugen på att köpa en såndäringa tysk pryl själv.
Ok, då kommer mer input på dina funderingar.
Att hamna så att man kan påverka ett företags hemsida har väldigt sällan med IT-management att göra, det faller oftast under marknadsavdelningen och sen en extern part som gör själva sidan.
Som nybakad inom IT-management så hamnar du garanterat på någon form av supporttjänst och då är det inte så mycket problemlösning i sig utan snarare problemhantering och det är oftare användarna som är problemet och inte själva datorerna.
Du bör inte plugga CAD för att få jobba med produktion eller design, då är det nån linje för just maskinteknisk konstruktion eller design som gäller, där får du även lära dig att använda verktygen som används och CAD är ett av de...
Det jag alltid brukar ge som tips när det gäller karriär och dylikt är att skaffa sig en plan, så har man som mål att få jobba med industriell design/konstruktion så får man ta reda på hur vägen dit ser ut och sen jobba för det.
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |