Skriv-vad-du-vill-tråden

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Goooooood moooorgon!!!

Underbar morgon - äntligen tebax på gYm1 efter 14 veckors vila, trasig hälsena, åsså BRYYYNÄÄÄÄÄÄÄS i SM-final!!!

Jo.h.an

Medlem
Gick med
13 Sep 2009
Hoj
KTM 690 smc r
God morgon!

Bara jag som tog hojen till gymmet vid 6 tiden i det friska fina vår vädret?, för att sedan åka vidare till jobbet(praktik i 16 veckor) :)

Try

Snabb tysk!
Gick med
16 May 2011
Hoj
BMW S1000RR -15
God morgon!

Bara jag som tog hojen till gymmet vid 6 tiden i det friska fina vår vädret?, för att sedan åka vidare till jobbet(praktik i 16 veckor) :)

Godmorgon! Jag körde också hoj till jobbet, var ganska friskt;) men det ska bli runt 6 grader på eftermiddagen, så bulten ska bombas lite :p

Jo.h.an

Medlem
Gick med
13 Sep 2009
Hoj
KTM 690 smc r
Godmorgon! Jag körde också hoj till jobbet, var ganska friskt;) men det ska bli runt 6 grader på eftermiddagen, så bulten ska bombas lite :p

Låter bra med lite högre grader:tummenupp men får se hur det ser ut när jag rör mig hemåt, om det blir en "liten" omväg eller inte.

Zeit

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2010
Hoj
Suzuki SV650S -06, Suzuki GSX 750 -03
Goooooood moooorgon!!!

Underbar morgon - äntligen tebax på gYm1 efter 14 veckors vila, trasig hälsena, åsså BRYYYNÄÄÄÄÄÄÄS i SM-final!!!
Tog "Ivan" till jobbet. Alla mornar som innehåller hojköra är underbara!

Zeit

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2010
Hoj
Suzuki SV650S -06, Suzuki GSX 750 -03
Åååå hur går min favvokille?? Inga problem hoppas jag
Du jag är nykär! ;) Så jäkla härlig att köra och det ljudet i den! Kommer nog att ha kvar han ett antal säsonger. :)
Har inte vågat lägga ner han ordentligt än, men jag känner mig betydligt säkrare med nya än min gamla!

Enda problemet var att han inte ville starta när jag köpte han, batteriet var tokslut. Men det fick jag nytt på garantin så inga problem där. Nu startar han och går som ett spjut! :)

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Du jag är nykär! ;) Så jäkla härlig att köra och det ljudet i den! Kommer nog att ha kvar han ett antal säsonger. :)
Har inte vågat lägga ner han ordentligt än, men jag känner mig betydligt säkrare med nya än min gamla!

Enda problemet var att han inte ville starta när jag köpte han, batteriet var tokslut. Men det fick jag nytt på garantin så inga problem där. Nu startar han och går som ett spjut! :)

De ljudet e bara för underbart!
Har du hunnit besikta?

Lövet1

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2005
Hoj
...
Nu ha man fåt veta att man ska betala tillbaka på skatten, jag som räknat med att få tillbaka :(

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...