Skriv-vad-du-vill-tråden

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Ah rotatorcuff! Samma som jag "skadade" förut, eller snarare överbelastade. Rehabträning blev det för mig. Det lustiga är att den skiten inte blir starkare när man tränar axlar, så med tiden blev axeln starkare medans rotatorcuffen var densamma...med andra ord you are bound to SNAP THAT SHIT UP med tiden :gnissla
Är numera mycket noga med att träna / värma upp rotatorcuffen innan jag kör överkropp. :fakta

Mmm, fast nu är det konstaterat att ena ligamentet som håller den muskeln e av, så jag hoppas på det värsta med operation å rehab:mad:
Vissa nätter har jag så ont att jag inte kan sova och att lyfta armen ovanför axeln är bara att glömma, men men det är bara att bryta ihop och gå vidare!!
 

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM smc-r
Mmm, fast nu är det konstaterat att ena ligamentet som håller den muskeln e av, så jag hoppas på det värsta med operation å rehab:mad:
Vissa nätter har jag så ont att jag inte kan sova och att lyfta armen ovanför axeln är bara att glömma, men men det är bara att bryta ihop och gå vidare!!

BLÄÄÄÄ :mad: Hoppas du har en stark man som kan hjälpa dig hemma i hushållet då :mad:
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
Fast nu vet i alla fall jag att både jag och Nicotin gärna njuter av god mat och har ett genuint matintresse... och Coeur De Filé Provencal tror jag nog du också skulle gilla, oxfilé som tillagas på en potatisbädd med vitlökssmör över så att även potatisen tar smak av köttet och vitlökssmöret. ;)

Sen att jag och polarn har som tradition (sedan ca 10år tillbaka) att lägga mycket krut på nyårsmaten, först nu på senare år så har rätterna reducerats till 3-4st istället för 5-9st... vi brukar planera tillräckligt långt innan så att man under hela december bara går och längtar efter att få sätta igång och laga maten och inte minst äta den och se vad resten av sällskapet tycker om det. :)

Krister. Det handlar inte om vare sig jantelagen (som tobbe så fint utrycker det) eller huruvida folk verkligen gör de rätter de skriver om (finns nog en hel del vassa kockar, både på SH och bland ens vänner på FB). Och jag tror nog med all säkerhet att det gemene man knappt kan stava till, verkligen är gott. Det handlar om detta postande hit o dit i hopp om att försöka bräcka varandra el basunera ut flashiga rätter (ovasett om folk äter/gör/har osv de saker de skriver om) för att verka märkvärdig. kul för dem. e såååååååå jävla trött på allas skrytskriverier om det bara. För det är precis vad det är.

smaklig framtida måltid på vad ni än må posta för skit :D . för jag och säkert merparten av alla andra skiter också fullständigt i vad andra folk äter för rätter till nyår eller helgen.

edit: btw god fortsättning ;)
 
Last edited:

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
Micke™;5702432 skrev:

Inte vara sån nu, kom hit så får du en grillad, stekt, värmd över ljus köttbit (förutom nästa v när vi är i Egypten och värmer oss dvs). :tungan
 

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Ort
sthlm
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Krister. Det handlar inte om vare sig jantelagen (som tobbe så fint utrycker det) eller huruvida folk verkligen gör de rätter de skriver om (finns nog en hel del vassa kockar, både på SH och bland ens vänner på FB). Och jag tror nog med all säkerhet att det gemene man knappt kan stava till, verkligen är gott. Det handlar om detta postande hit o dit i hopp om att försöka bräcka varandra el basunera ut flashiga rätter (ovasett om folk äter/gör/har osv de saker de skriver om) för att verka märkvärdig. kul för dem. e såååååååå jävla trött på allas skrytskriverier om det bara. För det är precis vad det är.

smaklig framtida måltid på vad ni än må posta för skit :D . för jag och säkert merparten av alla andra skiter också fullständigt i vad andra folk äter för rätter till nyår eller helgen.

edit: btw god fortsättning ;)

Om du nu är så trött på att läsa om folks " basunerande " på tex FB hur kommer det sig då att du ändå läser
Och om du nu är less på dessa skrytskriverier varför inte bara ignorera här på SH och rensa din FB ?

Så svårt är det inte att inte läsa om det är det som är problemet eller hur ?

För ja det du skrev ovan det var duktigt doppat in jantelagen 3.0 vilket jag är sjukt less på men jag har också rensat min FB av sånt folk så jag slipper se/läsa skiten men helt skärmad ifrån Jantelagen kan ma naldrig bli men jag gör mitt bästa att inte läsa....i suggest you do the same..
 
Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Krister. Det handlar inte om vare sig jantelagen (som tobbe så fint utrycker det) eller huruvida folk verkligen gör de rätter de skriver om (finns nog en hel del vassa kockar, både på SH och bland ens vänner på FB). Och jag tror nog med all säkerhet att det gemene man knappt kan stava till, verkligen är gott. Det handlar om detta postande hit o dit i hopp om att försöka bräcka varandra el basunera ut flashiga rätter (ovasett om folk äter/gör/har osv de saker de skriver om) för att verka märkvärdig. kul för dem. e såååååååå jävla trött på allas skrytskriverier om det bara. För det är precis vad det är.

smaklig framtida måltid på vad ni än må posta för skit :D . för jag och säkert merparten av alla andra skiter också fullständigt i vad andra folk äter för rätter till nyår eller helgen.

edit: btw god fortsättning ;)

God fortsättning Micke. :)

Vet inte om du läste alla inlägg men jag svarade faktiskt på en rak fråga från Nicotin om vad jag skulle laga till på nyårsafton, det handlade aldrig om att vara märkvärdig eller försöka bräcka någon... ;)
 

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM smc-r
HUR trötta och sega kan tonåringar bli egentligen??

Det vill du inte veta! :gnissla Nu är jag iofs ingen tonåring längre (24år) men jag kan relatera till det :rofl känner mig inte en dag äldre än 15! :banana:banana:banana:banana

EDIT - har du en tonårstjej så drog du jackpotten när det kommer till trötthet och seghet! :D
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Det vill du inte veta! :gnissla Nu är jag iofs ingen tonåring längre (24år) men jag kan relatera till det :rofl känner mig inte en dag äldre än 15! :banana:banana:banana:banana

EDIT - har du en tonårstjej så drog du jackpotten när det kommer till trötthet och seghet! :D

Lustigt, en annan känner sig inte en dag ngre än 105...
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
God fortsättning Micke. :)

Vet inte om du läste alla inlägg men jag svarade faktiskt på en rak fråga från Nicotin om vad jag skulle laga till på nyårsafton, det handlade aldrig om att vara märkvärdig eller försöka bräcka någon... ;)

Nä det ska jag väl vara ärlig och säga att jag inte gjorde Krister.

pallar inte att quota hit o dit så nedanstående är skrivet både till dig och tobaksmannen.

visst kan man rensa hit o dit osv. för att slippa allehanda postningar från folk som mer än gärna delar med sig i överflöd av vad det ska äta, har ätit, att de för femtioelfte gången postar att de ska ta en kopp latte. eller att de postar menlösa bilder på vad de köpt osv. det sista kommer man aldrig ifrån, om man inte kan skryta om vad man köpt och vill visa upp det så tappar man lite känslan i att ha skaffat prylen (o kom inte o säg nåt annat för då vill jag starkt att denne lägger in sig på behandling. ALLA människor är så o det kommer vi inte ifrån). jag tycker det är både bättre och roligare att påpeka att det är ett onormalt beteende att posta stup i kvarten om ovanstående menlösa saker (ja förutom saker man införskaffat. vem fan sitter tyst när han/hon köpt en flådig villa för ett par miljoner. klart som fan man vill visa upp den och det har jag all förståekse för). men som sagt. både jag och garanterat många andra skiter fullständigt i vad du/ni/någon skall äta (ja jag missade uppenbarligen att ni hade en konversation på G, my bad), eller hur många jävla goda koppar latte ni druckit på erat favorithak. eller nån annan jävla menlös statusförmedling.

ja jag är bitter :tummenupp
 

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Ort
sthlm
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Micke™;5703099 skrev:
Nä det ska jag väl vara ärlig och säga att jag inte gjorde Krister.

pallar inte att quota hit o dit så nedanstående är skrivet både till dig och tobaksmannen.

visst kan man rensa hit o dit osv. för att slippa allehanda postningar från folk som mer än gärna delar med sig i överflöd av vad det ska äta, har ätit, att de för femtioelfte gången postar att de ska ta en kopp latte. eller att de postar menlösa bilder på vad de köpt osv. det sista kommer man aldrig ifrån, om man inte kan skryta om vad man köpt och vill visa upp det så tappar man lite känslan i att ha skaffat prylen (o kom inte o säg nåt annat för då vill jag starkt att denne lägger in sig på behandling. ALLA människor är så o det kommer vi inte ifrån). jag tycker det är både bättre och roligare att påpeka att det är ett onormalt beteende att posta stup i kvarten om ovanstående menlösa saker (ja förutom saker man införskaffat. vem fan sitter tyst när han/hon köpt en flådig villa för ett par miljoner. klart som fan man vill visa upp den och det har jag all förståekse för). men som sagt. både jag och garanterat många andra skiter fullständigt i vad du/ni/någon skall äta (ja jag missade uppenbarligen att ni hade en konversation på G, my bad), eller hur många jävla goda koppar latte ni druckit på erat favorithak. eller nån annan jävla menlös statusförmedling.

ja jag är bitter :tummenupp

och jag sitter fortfarande och funderar på hur du verkar plåga dig själv med vad dina polers och annat löst folk skriver om sina slattar på stan och senaste what ever i och med att du inte verkar tåla det :rofl :rofl
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top