med tanke på hur pass du tog åt dig av det jag skrev så är jag faktiskt rätt nöjd ändå visar iaf att jag nått fram. sen om du lever upp till det jag skrev är en helt annan femma, vilken jag knappast bryr mig om. god fortsättning på dig med
Risken är att din försäkring blir dyrare efter årsskiftet...
Micke™;5703671 skrev:nån som är insatt i hur det där med försäkring "verkligen" fungerar. det finns ju fler förståsigpåare på detta forum än verkligen riktigt kunnigt folk har jag förstått. Dvs nån här som arbetar inom ramen för dessa försäkringsfrågor. Vad är det som räknas egentligen. ålder? år med kort(bil/mc separat)? vart man bor? skadefria år osv? Fick sagt till mig förra året att det blir billigare när hojen din blir 5år el äldre. andra säger att det blir bättre när man blir äldre(passerar gubbe på riktigt i sommar nu :/). Har dock bara haft kortet sen 2010. har haft KK sen jag var 18, utan incidenter jag varit vållande till(ja ok 2 grabbar är iaf mina). lönt att lösa försäkring i år eller ska man satsa på att lösa ett medlemskap i moderatbandy som man pysslade med innan hojåkandet?
Morron......
Ca 00:34 började de att hacka is och skrapa snö vid perongen o övergången här utanför.......ekade jättefint.............
Lyxigt med egen perrong!
Bor precis granne med en tågstation......inte sååå lyxigt alla gånger.
Har dessutom missat tåget X antal gånger!
Ja, jag har märkt att det blir mycket svårare att passa tiden när man har för nära!
Hemlös ? ... låter inte så himlarns spännande i detta väder .... hoppas du har många kartonger och tjocka raggsockor
jorå har vart i den sitsen på 90italet ... flytta runt hos polare , sen var alla slut å det blidde hotell i 2 mån ... tillslut fick jag lägenhet
lycka till bosöket .... bara slå sig ner vid singelbordet på festen å ragga upp nån med bostad
bara leta efter bordet med dom desperata blickarna
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |