Skriv-vad-du-vill-tråden

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jag kanske inte e lika snygg som Brad Pitt, inte lika cool som Clint Eastwood, men jag kan lova dig att jag slickar lika bra som Lassie....... ;) :D :tuttar


Och med en andedräkt som stinker Frolic.:D
 

Dr.Bike

Guest

Han talar väl av egen erfarenhet... ;)
Själv är man inte SÅ scnügg idag (heller...) efter gårdagskvällen :hihi
Inventerade spritförrådet här på morgonen och nån måste ha hällt ut ansenliga mängder nånstans... :hmmmm för inte var det väl VI som drack SÅ mycket? :va
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Han talar väl av egen erfarenhet... ;)
Själv är man inte SÅ scnügg idag (heller...) efter gårdagskvällen :hihi
Inventerade spritförrådet här på morgonen och nån måste ha hällt ut ansenliga mängder nånstans... :hmmmm för inte var det väl VI som drack SÅ mycket? :va

Nattens sms antyder något annat....
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
full eller? Bara sugen

Både ock!!

Jag kanske inte e lika snygg som Brad Pitt, inte lika cool som Clint Eastwood, men jag kan lova dig att jag slickar lika bra som Lassie....... ;) :D :tuttar

Taget!:tuttar

Men vem ska hångla ;) sa´s det inget om??:rolleyes:

Näää inget hångla bara ligga!:tuttar

Han talar väl av egen erfarenhet... ;)
Själv är man inte SÅ scnügg idag (heller...) efter gårdagskvällen :hihi
Inventerade spritförrådet här på morgonen och nån måste ha hällt ut ansenliga mängder nånstans... :hmmmm för inte var det väl VI som drack SÅ mycket? :va

Ja jävlar vem va inte snygg igår!!
Tre personer satte tydligen i dig 3 pannor chabli 6 stora stark samt en Blooody Mary.
Men Tant var uppe å renoverade och enligt säkra källor så såg jag pigg ut i morse!!:yoparty
 
Last edited:

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Idag fick jag bevis nr2 förutom huvudet att det faktiskt ÄR farligt att åka till Sthlm........

Konversationen gick såhär hemma idag:

- Älskling, har du fyllt på olja i gräsklipparen när jag var i Sthlm?

- Ja, det var lite lite i den så jag gjorde det (mkt stolt i rösten)

- Kollade du nivå efter att du fyllt på?

- Nej, jag slog på en skvätt bara, precis som i bilen (fortfarande stolt)

- Men älskling, bilen rymmer sisådär 6 liter olja och gräsklipparen kanske en liter, en skvätt KAN bli olika mycket. Det är 4cm över MAX-värdet på stickan samt att gräsklipparen ryker så att jag tror att vi är i Lützen.

- Men om du tar bort stickan och lägger gräsklipparen uppochner så rinner det ju ut lite......

Suck......:3freak
 

Malin

Förvirrad
Gick med
31 May 2008
Ort
STHLM
Hoj
Ducati Monster 696
Har så ont i ben och fötter efter heldag ståendes på jobbet. Och spring fram o tibaka..
Ska man palla att gå ut o shaka butt ändå??
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Idag fick jag bevis nr2 förutom huvudet att det faktiskt ÄR farligt att åka till Sthlm........

Konversationen gick såhär hemma idag:

- Älskling, har du fyllt på olja i gräsklipparen när jag var i Sthlm?

- Ja, det var lite lite i den så jag gjorde det (mkt stolt i rösten)

- Kollade du nivå efter att du fyllt på?

- Nej, jag slog på en skvätt bara, precis som i bilen (fortfarande stolt)

- Men älskling, bilen rymmer sisådär 6 liter olja och gräsklipparen kanske en liter, en skvätt KAN bli olika mycket. Det är 4cm över MAX-värdet på stickan samt att gräsklipparen ryker så att jag tror att vi är i Lützen.

- Men om du tar bort stickan och lägger gräsklipparen uppochner så rinner det ju ut lite......

Suck......:3freak
Frisen, det där gör hon bara för att hon även i fortsättningen ska SLIPPA göra DINA sysslor! :D Hon är inte dum din lilla kikka. :rofl Och kom inte och säg att du inte går på den enkla. :krama
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Frisen, det där gör hon bara för att hon även i fortsättningen ska SLIPPA göra DINA sysslor! :D Hon är inte dum din lilla kikka. :rofl Och kom inte och säg att du inte går på den enkla. :krama

Jupp, det är så det funkar, det är därför vi karlar inte kan damsuga eller lägga tillbaka mattorna i rätt rum efter städningen.:)
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top