Skriv-vad-du-vill-tråden

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Stor bil men europas snabbaste arsle hehehe:arsele :tuttar

E det något bra eller?

I alla fall så har Tant gipsat och spacklat i dag. Måste nog tyvärr tänka om angående köket.
Svart skiffergolv, vitt kakel med inslag av svart mosaik. Vilken fär på väggen? Vitt? Hmm kan nog bli för kliniskt... rött? Har funderat på det. Vill inte att det bara ska vara svart och vitt då kommer köket och badrummet att se likadana ut å de e ju inge roligt...


:va :va
 

Bullhund

jag har en berguv i huve...
Gick med
22 May 2008
Ort
Nån stans mellan Jokkmokk och Malmö...
Hoj
CBR RR
E det något bra eller?

I alla fall så har Tant gipsat och spacklat i dag. Måste nog tyvärr tänka om angående köket.
Svart skiffergolv, vitt kakel med inslag av svart mosaik. Vilken fär på väggen? Vitt? Hmm kan nog bli för kliniskt... rött? Har funderat på det. Vill inte att det bara ska vara svart och vitt då kommer köket och badrummet att se likadana ut å de e ju inge roligt...


:va :va

Vet inte;) om det e bra lr inte kan ju du få av göra:tuttar

Men en färg klick kan ju alltid va trevligt i ett svart och vitt kök menman kan ju alltid ha det i lösa föremål så som gardiner och prydnas saker så man kan byta ut dom om man vill....
 

Malin

Förvirrad
Gick med
31 May 2008
Ort
STHLM
Hoj
Ducati Monster 696
OK, vi säger så här.......

JAG ÄLSKAR TÄBY, OK..... du är säkert skitsnygg :kär

Det enda minne jag har kvar från Täby är när jag köpte min Audi S4 Avant BiTurbo därifrån, saaaaatan vad den gick undan......... (original)

Mycket vill ju har mer så innan jag var färdig med den så levererade den 360hk och 5110Nm, fy fan vilken bil att röra på sig.
Tyvärr var den helt oduglig till att dra släp och hoj med, tänk er själva, 360hk som kickade igång vid ett visst varvtal..............
Kändes precis som en AK5:a vid tryckpunkten, totalt okontrollerbar........ :gnissla



Som sagt, Hanna KAN dom här sysslorna, varför gick det fel?????

Hmm.. hade jag nåt me det där att göra? Jämförelsen med S4an kanske.. :tungan
Vad det nu hade me partygolvet o göra.. :)
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Hmm.. hade jag nåt me det där att göra? Jämförelsen med S4an kanske.. :tungan
Vad det nu hade me partygolvet o göra.. :)
Frisen var full och lite mer osammanhängande än vanligt, jag slår vad om att hela han var suddig när han rabblade ur sig den där harangen. :D Han är en snäll kille. Innerst inne. :tungan
 

Malin

Förvirrad
Gick med
31 May 2008
Ort
STHLM
Hoj
Ducati Monster 696
Frisen var full och lite mer osammanhängande än vanligt, jag slår vad om att hela han var suddig när han rabblade ur sig den där harangen. :D Han är en snäll kille. Innerst inne. :tungan

Rätt bra stavning ändå för en full karl! :tummenupp
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Fy fan viken kul hojdag.
22 mil kurviga vägar i inspirerande tempo med roliga människor.

Bilden sammanfattar dagens samtal !:D
 

Bifogat

  • kalkon.jpg
    kalkon.jpg
    4.5 KB · Visningar: 107

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Håll för öronen för jag kommer att vråla

AAAAAAAAAAAAAAAAA


Efter en helt otroligt sinnessjukt jobbig helg så var jag helt slut nu på morgonen. Det enda som fanns att se fram emot var när kl skulle slå 7,11 och jag skulle få gå hem och vara ledig i 7 dagar

Med trötta steg men ändå med ett leende på läpparna hasar man sig ut till parkeringen men säg den lycka som varar för evigt :näsblod

När jag kommer fram till bilen så ser jag att någon har krossat en ruta och inte bara öppnat handsfacket utan ryckt av luckan. WOW det är ofta man gömmer skatter i luckan *NOT* Har även slitet ut allt i bilen som ligger i en röra på golvet *suck* tur att det var en bakruta så man slapp sitta på glas hela vägen hem. Och jag bara älskar när det viner i bilen av vindraget som blir :huvet :huvet

Dessa förbannade jävla :4skrika :kulspruta :machinegu :fatta! :censored som inte kan skilja på ditt och mitt.

Fan man borde hugga händerna av dom så att dom fick lära sig äta med fötterna som dom apor dom är :mad:
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Håll för öronen för jag kommer att vråla

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


Efter en helt otroligt sinnessjukt jobbig helg så var jag helt slut nu på morgonen. Det enda som fanns att se fram emot var när kl skulle slå 7,11 och jag skulle få gå hem och vara ledig i 7 dagar

Med trötta steg men ändå med ett leende på läpparna hasar man sig ut till parkeringen men säg den lycka som varar för evigt :näsblod

När jag kommer fram till bilen så ser jag att någon har krossat en ruta och inte bara öppnat handsfacket utan ryckt av luckan. WOW det är ofta man gömmer skatter i luckan *NOT* Har även slitet ut allt i bilen som ligger i en röra på golvet *suck* tur att det var en bakruta så man slapp sitta på glas hela vägen hem. Och jag bara älskar när det viner i bilen av vindraget som blir :huvet :huvet

Dessa förbannade jävla :4skrika :kulspruta :machinegu :fatta! :censored som inte kan skilja på ditt och mitt.

Fan man borde hugga händerna av dom så att dom fick lära sig äta med fötterna som dom apor dom är :mad:


:machinegu
:krama
:pannkyss
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jobb, köra ungar hit o dit och allmän tokstress......precis som vanligt alltså!
Men nästa vecka blir det Danmark och Legoland :fyllisar

Då ber jag ödmjukast om att få beställa en pava Ålborg akvavit till Puck och ett legofår till Icko.

Ps. Ta det från 4-6 år med stora bitarna annars käkar han bara upp dom. Ds.
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top